Des del meu nuvolet

Un relat de: amelie

I vaig veure dues ombres, entortolligades, arraulides, enganxades... que s'amagaven en una bombolla de vidre. De sobte, la noia arrissada va alçar les orelles, en sentir sonar campanes que anunciaven l'hora de marxar... acaricià delicadament el rostre de la noia de xocolata que respongué amb una amarga abraçada vessada de crits ofegats i finalment es fongueren en un llarg intercanvi de secrets i de somnis.
Al cap d'una estona, després d'enviar-se pensaments aigualits amb la mirada, uns rínxols saltironaven enmig d'una aura violeta d'enyorança... mentre que algú tenyia el camí amb llàgrimes de desitjos fosos........

Comentaris

  • sensual, evocador...[Ofensiu]
    Gestual | 07-03-2007 | Valoració: 10

    M'ha encantat!
    I quan dius "enviar-se pensaments aigualits amb la mirada" uauuuu....és genial, fins i tot la musicalitat de la frase...

    Un petit relat per poder-lo escoltar amb la veu de qui l'ha escrit...


    Una abraçada!

  • Sol_ixent | 06-02-2007

    moltes gràcies pel teu comentari!

    veig que aquest relat tracta del mateix que el meu que m'has comentat... doncs res, que jo tampoc t'havia llegit mai, però intentaré fer-ho a partir d'ara...

    una abraçada! i a mi no m'agraden les llistes, per cert! tot i que en aquell moment em va sortir així.

    petonets! ;-)

l´Autor

Foto de perfil de amelie

amelie

66 Relats

150 Comentaris

68690 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63