DE RES?

Un relat de:

El despertador va sonar. "El paro o no?". El segon despertador va esclatar. "Quin dels dos paro primer?". El cap se m'esvalotava. Se'm moria, se'm moria.
Vaig obrir l'aigua de la dutxa. Al girar-me per agafar el sabó en vaig trobar dos. "Quin és el millor?".
I davant l'armari: "I ara què?"
I en el cotxe: "Surto ja?"
Les petites decisions, et canvien el món.
Ostia doncs! "I a qui votaré?", "I què escriuré?", "I per quin carrer aniré?", "I on aniré?", "I per què hi aniré?", "I per què tot?", "I per què res?", "I ara què?", "O ara res?", "I què és el res?", "I el què?". De res.
No sé ja qui soc. Si soc o si no soc. No sé que vull i què no vull. No sé res. O... ho sé tot? Si ho sé tot, no sé res; o sigui el tot és res. De res? De res. I si no sé res? De res? Si no sé res no podria dir que no sé res. Per tant, ho sé tot i el tot és res. Llavors jo soc res. I el res? I la mort? El res i la mort... Vols dir? L'altre dia els vaig veure sortir del llit... Qui sap. Ningú sap! Ningú és... perquè el tot i el res... Però... no era el res... i la mort?
I la mort amb la vida! aaa.. No he entès res. De res.
A la merda!

Comentaris

  • kin estres noia.,..[Ofensiu]
    stradivarius | 03-02-2006

    xD!,ES GENIAL!, a mi ta,bé m'encanta emparanoiar-me am les petites coses...es una bona relfexió sobre el k ens envolta!

  • uaauu[Ofensiu]
    _shamandalie_ | 20-12-2005 | Valoració: 10

    sencillameen impressionaan!!! m'ha encantat!!!

  • Ostres...[Ofensiu]

    És curiós, i m'ha fet pensar bastant...

    No t'aturis!

    Juseph

  • ràpid, ràpid[Ofensiu]
    jmgg | 19-12-2005 | Valoració: 10

    Collons que n'és de difícil de seguir-te,
    Però m'agrada
    Et seguiré llegint
    Potser si que vas tindré un somni

    Endavant i força

    Josep Mª

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de <<quizás estaba loca, pero almenos tuve un sueño>>

68 Relats

135 Comentaris

60815 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
20/04/88

Púdrete en tu cementerio,
porque yo soy aire en libertad.

Camina mi camino,
porque es la realidad.

Entierra los sueños,
y deja de llorar.