De cua d'ull

Un relat de: gypsy

He cercat el record de les teves mans dins la memòria. Ningú no m'abraça tan fort com ho feies tu. Hi ha coses que es perden per sempre. Potser són detalls intransferibles d'un ésser irrepetible. Hi ha coses que es perden, es desdibuixen en la boira del temps que passa. Almenys, fora bo trobar algú altre amb talents i sensibilitats semblants. Però no. Tots som diferents i no podem mirar enrere si no volem que la tristesa ens devori.
Hi han dies que miro enrere de cua d'ull. Molt ràpid per no plorar, per no arribar a sentir cap enyor d'aquells que duc clavats en un lloc molt amagat del meu viure.




gypsy

Comentaris

  • A vegades una abraçada...[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 13-04-2010 | Valoració: 10

    Una abraçada forta, a vegades, vaig llegir, que provoca l'escapada o fugida, enlloc de la permanència i estabilitat.
    En el Relat trobo enyor. I l'enyor és enganxifosa....i limita....
    Invito al personatge a "declararse solemnement independent".

  • Fugir de la nostàlgia, d'anar cap a la vida.[Ofensiu]
    JoanaCarner | 10-04-2010 | Valoració: 10

    Descrius amb sensibilitat i justesa sensacions que molts hem gaudit i patit. El desig de no deixar que desapareguin unes vivències estimades: les carícies d'unes mans, la dolcesa d'un somriure.
    També m'ha agradat el teu final de fugir de la nostàlgia, d'anar cap a la vida.
    Enhorabona per aquest escrit tan ple.

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

450357 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu