Dancing "all night long"

Un relat de: Aina_R

Em deixo petonejar, no et dic res mentre les teves mans ressegueixen la meva silueta al ritme de les músiques llatines que sonen. L'idioma? No, no és cap problema, amb prou feines creuarem quatre paraules; a vegades no calen les paraules... M'agraden els teus llavis carnosos i molsuts, i fas... fas els petons amb delit, com si es tractés de tocar una melodia, amb la cadència justa, sense presses, amb calma, essent conscient de cada acord i fent que sonin tots junts com una melodia, no cal que parlis, els teus llavis em diuen més en silenci i en aquesta dolça lletania de besar-me...
Tens les mans grans, m'encanten les mans grans, i les fas lliscar pel meu cos, amunt i avall, seguint el vaivé que fan els meus malucs al ritme de la música, sí, així, així amb ritme, amunt i avall, sensual, cap als costats, dibuixant un vuit, sí!! M'encanta la música, m'encanta ballar... no sempre es troba una parella que et pugui seguir el ritme i amanir-lo amb la passió necessària. "Foc al cos" et diria jo si m'entenguessis, "tenim foc tu i jo, ens movem bé". Sí, així m'agrada, agafa'm...
No sé res del seu passat, ni molt menys del seu futur, ni en formo part tampoc. Només sé que t'arribo a l'alçada de la barbeta, però que ballant ballant, acostes els teus llavis als meus, i seguim amb el ritme de la cançó... et deixaré besar-me un cop més... i si ens separem per fer alguns passos, em mires directament als ulls, amb decisió, amb força. Oh, sí! Balla, balla amb mi!! Seré teva aquesta nit... si entre les notes em prens, si no puc deixar el ritme... seré teva aquesta nit, mentre ens seguim movent, mentre soni la música, mentre em besis, mentre m'acaronis, mentre freguem un cos amb l'altre, i l'escalfor de la nit no mori...
Avui, avui seré teva... No em demanis un demà... demà és incert, com la boira com el cel, com els núvols, però el ball... el ball és diferent, és cert com el sol i com l'albada, com la nit i com el mar, el ritme ens agafa, no menteixo mentre danso... pots creure el que el meu cos et diu, i el que els meus llavis callen... així, així, besa'm un cop més... jo només sóc pensament i passió, no et puc dir res, tampoc m'entendries... i tu amb mi tampoc proves de comunicar res més.
Les teves mans parlen per tu, per elles sé del teu foc i el teu delit... toca'm, sóc teva aquesta nit. I quan estiguem tots sols, seguiré en silenci... i al ritme de la música em podràs deixar nua, però sempre en moviment... si ho fas a poc a poquet, les tiretes del vestit lliscaran per les meves espatlles, i em deixaran al descobert uns pits nus, me'ls podràs besar si vols... i després el meu melic, juga-hi si vols, fes-m'hi petons; el meu mont de venus i les meves cames... i jo seguiré dansant, per tu, ho saps, avui només sóc per tu... sense paraules, sense res, només tu i jo, i ara si us plau, abans de res, ballem-ne una més.

Comentaris

  • cadència...mmm...[Ofensiu]
    oscarvillalibre | 19-08-2008

    gràcies per la benvinguda i per els nanoànims!
    m'encanta que parlis de cadència al fer referència als petons. exacte, les mans i la cadència són les claus d'un bon bes!

    òscar

  • Ja veig[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 21-06-2008 | Valoració: 10


    Torno a ser jo, ja veig que tu t'agrada escriure molt sobre l'amor i el que interpretar es que prefereixes més fets que paraules. Crec que m'he enganxat a relats i que no em puc separar del ordinador. Et segueixo llegint, espero que també. Gràcies

    ullsblaus1

  • Subjugant[Ofensiu]
    Unaquimera | 19-06-2008

    He entrat al teu espai per llegir-te una mica... i he anat obrint relats i badant d'un a l'altre!
    A l'hora de comentar, podria fer-ho sobre qualsevol d'ells, però per començar ho faig avui per aquest, que m'ha atret especialment per les reflexions que fas sobre les mans:
    "Les teves mans parlen per tu, per elles sé del teu foc i el teu delit".
    Em recordes un poema meu, MÉS! ( només has de clicar damunt les lletres en color per anar-hi ), que també parla d'elles.
    És clar que pel tema del ball i l'ambientació també penso en Oneig. En resum: que m'agrada per partida doble!

    Bé tot el text és ple a vessar de sensualitat i d'una desinhibició fins a cert punt innocent per natural, per obvi, per conseqüent amb l'essència personal:
    "jo només sóc pensament i passió"
    Aquesta sensació li dóna un encant subjugant!

    Aviat tornaré per comentar un altre relat, que n'he vist de molt interessants per aquí...
    De moment, t'envio una abraçada bona,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Aina_R

Aina_R

28 Relats

77 Comentaris

36305 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Mai he acabat de saber quines coses són importants a destacar en la biografia d'un mateix...
El 2008 es publica Dotze pessics de vida sota el pseudònim d'Aina Roig, és en aquest moment que neix Aina_R i que començo a publicar alguns dels meus textos i poemes a relatsencatala.cat
El 2015 perdo una mica la vergonya i es publica Swing Club, Deixa't endur per la música fent servir el meu nom Anna Masnou. www.resalt.cat/swingclub
El 2021 surt una guia de l'Ansietat al Benestar (en català i castellà) i un conte Adéu, Avi (en català, castellà i anglès)
Vaig néixer en un poblet envoltat de boira, fa ja un bon grapat d'anys
A P-4 (com a tothom, suposo) em van ensenyar com ajuntar les lletres per fer paraules, i les paraules per fer frases, des d'aleshores, escriure es va convertir en una activitat tant natural com respirar.
Encantada de poder publicar aquí i de poder llegir també als autors meravellosos que hi ha.
Una abraçada :)