Crepuscle

Un relat de: Akeron343
Oooooh Sol,
acaricia’m amb els teus rajos, daurats, un ultim cop.
Oooooh Sol,
L’escalfor a la meva pell será el regal, la meva sort.

Oooooh llum,
Renta els meus ullets ferits, que de tant plor, no paren de sagnar.
Oooooh llum,
Abandona el meu món, on ja no et queda gens d’espai.

Ooooh foscor,
Els dimonis s’amunteguen a la linia, que limita el teu avanç.
Ooooh foscor,
Deixa’ls i que s’alimentin del meu cor, la meva carn.

Ooooh mort,
Embolcalla’m, allibera’m de l’esforç de respirar.
Ooooh mort,
Alça’m, porta’m a la riba, d’on ja no he de tornar.

Comentaris

  • CONTES DE L'ERM[Ofensiu]
    Akeron343 | 25-09-2019

    CONTES DE L'ERM. ENTREGA 3

  • Naiade | 07-09-2018 | Valoració: 10

    Un poema que he llegit i rellegit cercant el missatge. Fins que no ho he pensat com a canso, no he copsat el sentit. M'agradaria escoltar-lo cantat. Bona feina,

  • Un plaer per l'oïda[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-09-2018 | Valoració: 10

    Un merescut homenatge a la poesía de cançó, un gènere no massa utilitzat, però que en aquest cas ha sortit rodó. En el grup de poesía que formem uns amics hem parlat recentment de la poesía de'n Raimon i de'n Leonard Cohen. Repeteixo, moltes felicitats per aquestes lletres i encantat de saludar-te. Una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Akeron343

Akeron343

23 Relats

59 Comentaris

18798 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Enginyer introspectiu amb vocació d'arqueòleg i redescoberta passió per la Filosofia i la Psicologia.
Havia estat relataire en una etapa anterior, amb dos pseudònims diferenciats, de relats eròtics i de relats introspectius, vaig esborrar perfils perquè pensava que començava una nova etapa vital, net de passat, un punt zero, però sembla que hi ha càrregues no acaben d'alliberar-nos, lliçons que no acabem d'aprendre.

Nova etapa d'exploració, literària i interna meva. Escric perquè em va bé, em centra, em focalitza, m'allibera... sobretot, em fa sentir que puc expressar-me, que algú pot arribar a comprendre qui sóc, i de passada, compartir sensacions, imatges i percepcions, per si ajuden a algú o per si rebo nous punts de vista que m'ajudin a créixer.

Per correccions, suggerències i proposicions indecents em podeu trobar al correu Saoirse343@hotmail.com