Confesso

Un relat de: witch-vic

La IRA penetra a les meves venes aquesta xafogosa tarda d'agost sabent-te lluny del meu cos. Tinc ENVEJA dels teus somnis roents, que t'atrapen quan menys t'ho esperes i t'exciten a la seva voluntat. L'AVARÍCIA de voler acumular més i més plaer aferrada a tu m'amara de suor; la mirada se m'omple de LUXÚRIA quan recordo aquelles hores plenes de tu dins meu. Després, a prop del teu cos suat, m'ataca la PERESA, i quieta, reaprenent a respirar, tanco els ulls borratxa d'orgasmes. La GOLA fa que al cap de poc recomenci a llepar-te, mossegar-te, cavalgar-te, xuclar-te tot des de dins una altra vegada, i és que la SUPÈRBIA de sentir-te dins meu, extasiada entre crits de plaer, fa que a voltes oblidi que sóc mortal.

Ja veus, amb tu esdevinc pecadora. Et complauré amb la penitència que m'imposis.

Comentaris

  • Uaua![Ofensiu]
    rokins | 12-05-2008

    Aixó es passió tia, i la resta són tonteries!
    Escrius super bé!

  • Relat curt i ple de força[Ofensiu]
    llamp! | 17-04-2008

    Se'n podria fer poesia del teu curt relat, tanmateix, de la manera que ho fas (amb paraules en majúscules) dónes èmfasi als verbs i a l'acció. És força extremat, però molt vital!

  • orgasme![Ofensiu]
    Bonhomia | 14-04-2008 | Valoració: 10

    Jo m'hi apunto, judit! jejeje Un dels mé excitants que he llegit. Escriu més, t'ho demano! Saps que si t'hi poses, surt sol.

    un orgasme meu


    sergi

  • tens un bon punt [Ofensiu]
    ANEROL | 04-01-2008

    de "catxonda". Gràcies pel teu comentari i per la cançó, molt adient

  • Benvinguda![Ofensiu]
    angie | 22-09-2007

    Bona entrada a RC!. M'agrada el tema amb el que et presentes.
    I com diu una cançó d'en Bosé (en té algunes amb lletres boníssimes) :
    "Siete son los pecados cometidos,
    Suman ocho conmigo".
    Perquè ésser multipecadora i a més relataire, segur que està penat (sobretot tenint una bio tan rebel i essent de Prats de Lluçanés) jajajajaja... això és naturalment una broma, guapa, m'ha molat això de no complicar-te la vida i de que ets cantant (en això segon t'envejo que no vulguis saber-ho)

    petons i gràcies pel teu comentari!

    He començat abans a llegir el teu segon relat, però ho he hagut de deixar a mitges... demà m'hi posaré altre cop.

    angie

  • El Lluçanès es fa gran, a relatsencatalà...[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 20-08-2007 | Valoració: 10

    Aviat serem un lobby, jejejeje

    Gràcies pel teu comentari, witch-vic! Això d'aprendre a escriure és prou pesat: de tant en tant, cal viure una mica la història, encara que sigui per rebre acusacions com les de l'Associació de Dolents, jeje!

    Començar a RC (clar que sempre pot haver-hi la possibilitat que ja hi publiquessis amb un altre pseudònim ;-) deia que començar a RC amb una confessió ja és començar picant fort. I amb una confessió com aquesta... qui no et donaria la penitència!

    Vés-nos seduïnt amb minirelats com aquest, que es gaudeixen amb fruïció!

    Petons i benvinguda!

    V.

  • els pecats,[Ofensiu]
    gypsy | 18-08-2007

    aquells que algú va inventar per a tots nosaltres, per fer-nos esclaus de convencions i regles sovint, massa absurdes.

    Ben trobada!

  • complets els pecats[Ofensiu]
    bressol | 16-08-2007

    benvinguda pecadora ... sempre soc curt amb paraules al fer comentaris, aixi que enhorabona per el teu primer relat .

  • mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 16-08-2007

    els SET pecats capitals, ... curta i concisa aquesta confessió.

    Benvinguda a RC!!!

    OhCapità.

l´Autor

Foto de perfil de witch-vic

witch-vic

4 Relats

22 Comentaris

7087 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Sóc infermera i treballo en el camp de la salut mental i les drogodependències. M'agrada la meva feina. Visc en un poblet petit, Prats de Lluçanès. Estimo l'entorn on visc des que vaig néixer, el món rural (El Lluçanès és comarca!). Crec en l'amor de persona a persona i en la llibertat individual i col.lectiva. Crec en la igualtat entre dones i homes. M'agrada molt conèixer persones, sóc un animal social, però tanmateix necessito estones per estar amb mi mateixa. No sóc massa esportista, però faig Kali-Eskrima-Arnis. Visc emancipada des dels 25 anys. M'agraden els animals, sobretot els gats. M'interessa la política. M'agraden les festes populars del meu poble, sobretot les de Sant Joan i els Elois, i d'altres llocs com La Patum de Berga. No m'agrada complicar-me la vida ni capficar-me en tonteries. Canto en un grup de Death Metal, KABAL.

www.myspace.com/witchvic
witch_vic@hotmail.com