Cantarella

Un relat de: Antoni Casals i Pascual
No és gaire original
dir que el temps no perdona:
abans que jo ho va escriure
el més llec dels profetes
i encara abans d'aquest
un mestre amb poca traça.

I a mi cada matí
m'ho repeteix un home
que davant meu s'afaita,
mentre lluito debades
contra la son que em repta.

Comentaris

  • Curiós...[Ofensiu]
    l'home d'arena | 12-12-2014

    Resulta que també tinc un poema titulat Cantarella i que diu, si no recorde mal, així:

    Descalç,
    sobre la llum petita
    del desig que guarde,
    recorrent-la de puntelles,
    alene.

  • L'obligada autocontemplació[Ofensiu]
    franz appa | 15-02-2014

    Han sorgit un bon grapat de poemes, d'aquestes meditacions teves, sorgides en l'autocontemplació obligada pel fet quotidià d'afaitar-se.
    Penso que les dones habitualment afegeixen capes sobre la pell, en un altre fet quotidià, el de maquillar-se. Els homes lleven capes, la del pèl, en afaitar-se.
    Potser deixar-se una barba sense retalls podria canviar la nostra percepció del dia a dia.
    I llevar-se-la un dia, al cap d'un llarg temps, ens descobriria de nou aquell altre que ens mira inquisitavment desdel mirall com un vell amic que vam perdre fa temps de vista.

  • El mirall i la son[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-02-2014 | Valoració: 10

    Hola Toni! M'alegra molt saber de nou de tu i la teva lletra. I que anomenis en Salvat Papasseit en el teu comentari, m'engreixa. Veus, jo, com que no em veig gaire davant el mirall no me n'adono de moltes coses que m'estan canviant. De totes maneres m'alegra veure que davant el mirall lluites contra la son. Em pensava que diries que ho fas contra el pas del temps (crec que ho volies dir, però m'alegra que parlis de la son). El mirall dóna per a molt. El teu poema n'és un magnífic exemple. Una forta abraçada!

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Antoni Casals i Pascual

Antoni Casals i Pascual

123 Relats

783 Comentaris

144558 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Vaig desaparèixer una temporada, no sé ben bé per quin motiu i de tant en tant retorno com qui de nou reprèn una vella addicció.

El meu correu: antonicasals@mesvilaweb.cat (per si em voleu dir res).