Camins

Un relat de: Esther Llombart Ramis
«L’aleteig de les ales d’una papallona pot provocar un tsunami a l’altre costat del món». A l’altre costat del món no ho sé, però el meu cos tremolaria si retrocedís en el temps i en aquella cruïlla els meus braços volessin en una altra direcció. Només el cruixit dels meus peus trepitjant les fulles seques del camí prohibit, del camí que deien que es perdia, provocarien una vibració que s’estendria per totes les meves cèl·lules. Em deixaria emportar per aquell remolí huracanat que deien que era perillós, sense posar-hi resistència. Em deixaria engolir per l’onada gegantina, i allí ens trobaríem.

Van endreçar el meu sistema caòtic i van establir totes les condicions inicials de la meva vida. Vaig transitar per terreny pla i les passes esmorteïdes damunt de cotó fluix reverberaven insulsament. Aquest recorregut de negra placidesa només m’ha dut una cosa bona: el fill que he portat en el meu ventre. Res més.

La nostra bogeria va ser colgada per la prudència vella i agra que, vestida de decència, va fer seu el nostre petit univers. Si creus que encara hi som a temps, estimada meva, despullem-nos de tots aquells pedaços de roba vetusta amb els que hem caminat, fem trémer les mirades i que el tsunami arrabassi el nostre enyor.

Comentaris

  • El vol de les papallones[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-11-2017 | Valoració: 10

    Un relat tan magnífic com el vol de les papallones. Colors, sensacions, tacte, olors. tots els sentits en un gran relat. Una abraçada, Esther.

    Aleix

  • Preciós[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 09-11-2017 | Valoració: 10

    Un relat molt bonic tendre i molt ben escrit. M´encanta com escrius de veritat, tinc enveja molt sana de la teva facilitat i de la bellesa que reflexen els teus mots.

  • Una sorpresa molt agradable trobar-me 3 comentaris del meu relat jeje ;-)

  • mare meva!!![Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 08-11-2017

    tres comentaris per una sola línia que volia escriure!!!! He dit paciència, com a tema del mes!!!! i volia escriure prudència!!!!!

    Disculpa, però estic fatal avui! ;-)

    Millor si m'ho prenc amb un somriure... ;-)

    Ferran

  • Poètic[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 08-11-2017

    Una manera molt poètica de descriure la paciència. UN miro molt inspirat, i inspirador.