No sé que fer / Sense Nord / Cada nit

Un relat de: cabopolonio

No sé que fer

En aquests moments no se que fer , estic a la taula del menjador amb la meva gosseta a les faldes , està atenta perquè avui ve l'assistenta i sempre li moltesa una mica amb l'aspirador.
Escolto els soroll de les fulles movent-se al ritme del vent i també escolto bategar el meu cor , una mica accelerat , com tots aquests dies.
Sento incromprensió, ningú ho enten fins que no ho viu.
A més em sento sense confidents , amics si però confidents...realment no se quants...
sento que he estat desperdiciant la vida, qe no he fet res.Simplement he viscut
Necesito un confident, potser ets tu , qui ho sap.
em venen ganes de cridar amb ràbia pero no...respirem fons....i treiem tots els problemes...són recursos que em dona el psicoleg...
segueixo sense saber que fer...mira que hi ha coses a la vida i no sé que fer...

__________________________________________________


Sense Nord

Cada dia quan m'aixeco penso..." cap a on vull anar?" i no se que pensar.Dia a dia perdo hores i hores fent coses quotidianes per omplir el temps...pero que vull jo?no ho se...
Tinc la sensació que tothom està fora del meu dia quotidià, em sento sola i sense nord.
Sóc afortunada i ho se però realment no tinc res.
La cosa més important de la meva vida , s'ha anat , estic sense el meu confident , el meu recolzament...
I no reacciono, és massa temps , masses coses que afrontar, em sento sense forces ni ajuda , estic sense nord.


__________________________________________________

Cada nit

Cada nit és un calvari per mi , és el meu malson constant.
cada nit m'estiro al llit i penso en el monstre que dorm a emeu , penso si aquesta nit passarà...o no.
cada nit escolto els sorolls de fora de l'habitació , quan algú s'aixeca desvelat.
cad nit no tinc ganes de dormir, m'invaeixen els pensaments , m'endinso en un mar de problemes.
cada nit intento relaxar-me , però en aquesta casa la paraula relaxació no existeix.
cada nit s'em cauen llàgrimes de tristor i no puc parar-les.
cada nit penso que no se aprofitar les ocasions.
cada nit penso en perquè tot em ve a mi .
cada nit demano una segona oportunitat per viure , però ningú l'accepta.
cada nit intento creure que exagero massa pero quan maixeco tornar a ser un infern.
cada nit magradaria anar-m'en al mon dels somnis amb un somriure.

Comentaris

  • Anava a escriure aspirar i he escrit alirar[Ofensiu]

    Ha provat de passar l'aspirador, el/la protagonista?

    Potser l'assistenta, que està a punt d'arribar,serà una bona confident. Mentre el/la protagonista passa l'aspirador, l'assistenta el/la podria escoltar amb el gos a la falda.