busco llàgrimes

Un relat de: cora cadaqués

Estic buscant llàgrimes
per poder sortir d'aquest pou
és l'única manera de poder
està bé pensant amb tu.
Però no cauen, i em fan més mal
si es queden dins meu
perquè no paren de recordar-te
i remouen dins els meus records
pero poder veure els vells moments
que hem compartit junts.
M'agradaria explicar-t'ho
però veig que no puc
m'imagino que saps que encara t'estimo
però potser et fa por que ho digui, no ho sé
es que no ser què haig de pensar
per què m'ho poses tan difícil?
ajudam si us plau !!
encara que sols sigui sortir d'aqui dins,
de dins del pou ajuda'm et necessito.

Comentaris

  • " em fan mal, perquè no paren de recordar-te "[Ofensiu]
    kispar fidu | 19-02-2006

    Perquè et veig en cada somriure de la gent que passa. Perquè et sento en cada olor que respiro. Perquè t'escolto en cada cop d'aire que el vent em porta. Perquè cada una de les meves llàgrimes et recorda i dolçament et plora recordant-te incansable.

    Busco llàgrimes per poder-te pensar sense tristesa, per poder recordar-te amb un somriure i així poder sempre pensar-te.

    que vagi bé
    ens veiem,
    Gemm@

  • AtzaVaRa | 19-01-2005

    aquest dolor que desprèn el teu poema....és com si m'hagués entrat a dins...i m'ha portat alguns records. Mira, a vegades creus que no sortiràs del pou on has caigut, però no és veritat. Fa falta temps...però tot arriba, i sinó, pensa que després de la nit (foscor), neix el dia (la llum). Per a alguna cosa serà, no?
    Pensa que tot passarà, i que allò que passarà serà bell....i si les llàgrimes surten, doncs que surtin!!

    Ànims!!

    Una abraçada molt forta,
    AtzaVaRa

  • Qualsevol nit pot sortir el Sol¡¡¡¡¡[Ofensiu]

    Cora és primera vegada que et llegeix, i aquests poema neix d'un dolor molt intens. Jo també t'ofereix un lloc on poder-te escoltar i parlar com i quan et vingui bé: jkeops@hotmail.com.
    Tinc un poema que a lo millor t'aniria bé en aquets instants és "Jo et portaré la Llum" si et ve de ganes llegi'l i anims, que sempre després de la foscor de la tempesta resorgiex el sol.
    Una aferrada pel coll
    Josep

  • ai, se m´oblidava...[Ofensiu]
    Capdelin | 19-01-2005

    gràcies pel teu comentari... semblaves més contenta, oi?
    si la lluna no et feia cas... jo puc fer d´intermediari... allà és com casa meva je je je... i el pacte el podem fer entre tres, TU, la lluna i jo... je je je
    petons una altra vegada i una abraçada i... ja ho saps... ho diu més avall, en l´altre comentari meu! wapíssima!!!!!

  • treu-les!!![Ofensiu]
    Capdelin | 19-01-2005 | Valoració: 9

    d´una vegada... perquè dins, com dius tu, fan mal... el silenci i els records empresonats... fereixen més... cal parlar, vomitar i plorar... encara que sigui des d´una teulada de Cadaqués... no et desesperis, cora... el temps...(que costa tant de passar, de vegades ) t´ajudarà a sorir d´aquest pou fosc... i una llum blanca i nova... il-luminarà nous camins per a la teva ànima estimadora i dolguda...
    si vols... tens un lloc on pots plorar i parlar tot el que vulguis sense por de molestar Capdelin@hotmail.com ... ja sé que jo no sóc ELL... però de vegades un nou amic... pot ser un caminet humil per retrobar-lo o acabar-lo d´oblidar quasi del tot... ja saps... sempre al teu costat... pensa que tothom ens hem trobat així alguna vegada i... encara que no t´ho sembli... sempre es pot sortir d´un pou, per més profund que sigui... si hi ha una mà amiga que t´ajuda...
    no sé si el relat és autobiogràfic o no... si ho és... doncs ja saps el que t´he dit... estic amb tu sempre que vulguis...
    un ptó i una forta abraçada d´un amic que estàs a la voreta del pou...

l´Autor

Foto de perfil de cora cadaqués

cora cadaqués

13 Relats

51 Comentaris

27121 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:
uff que podria dir de mi
tot va començar un 13 d'octubre del 1986 quan neixia una cadaquesenca ben divertida.
que des de llavors no ha parat de donar guerra!!

A us convido a donar una volta pes meu poble, és diferent a ses altres i si podeu sempre i trobareu a gent que encara parli el salat , aqui com jo :)

Viu-lo ara que el present no torna sempre de cares!!