T'estimi, ara vull parlar amb tu

Un relat de: cora cadaqués

Voldria parlar amb ses marons
per consultar-li es meu amor,
però al intentar-les agafar
em resquillaven de ses mans.

Voldria parlar amb tu
però sols m'atreveixi en somnis
per dir-te tot el que et necessiti,
però com més caminava
més lluny em semblaves està

Voldria parlar amb sa lluna
per explicar-li que ja no puc més
que necessiti sa teu tendresa, es teus petons.
I és que ho trobi tot tant a falta...
com podré viure sense això?

Voldria parlar amb tu
ara cara a cara
per comentar-te sols amb una paraula el que senti:
T'estimi

Comentaris

  • Cadaqués!!![Ofensiu]
    Maragda | 15-04-2005 | Valoració: 10

    Quin poema tant bonic Cora! Em fas entrar ganes de venir... I com m'agrada el cadaquesenc! No em cansaria d'escoltar-lo, de fet adoro Cadaqués i es pot dir que hi he passat pràcticament tots els estius de la meva vida. De molt menuda, -d'això no me'n recordo, només m'ho han explicat- l'Ubaldo, molt amic del meu pare, em va posar dins una olla de la seva cuina per a fer broma. I servo dins al cor un munt de persones, que com ell, malauradament, ja han desaparegut del poble, com en Pere de la Maua i la seva Lluïsa, l'Antonieta de cal Calçat...
    Ara bé, el que em renova l'esperit i del qual en necessito una bona injecció cada any, és el Cap de Creus. I t'envejo, sànament és clar, per tenir-lo tant a prop...
    Felicitats per la teva sensibilitat!

  • del paisatge...[Ofensiu]
    Capdelin | 19-02-2005 | Valoració: 10

    cadaquesenc... surten veus de tendresa, d´amor, sentiments transparents que volen tornar-se visibles, ganes d´estimar i de ser estimada... cases blanques vora el mar, fetes d´escuma salada on el cor enyora onades que li portin abraçades i omplin l´ànima enamorada...
    m´ha agradat molt el poema... desconeixia aquests matissos catalans tan poètics i casolans... em recorda el mallorquí...? pot ser? a veure si m´expliques per què hi ha aquesta semblança...
    felicitats... fa temps que no sé res de tu... me n´alegro que hagis tornat a escriure... t´esperava...
    un petó i una abraçada d´un amic que encara et recorda i t´aprecia.
    com anem? bé?

  • La força de la tendresa.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 18-02-2005 | Valoració: 7

    En aquest poema s'hi descobreix la força de la tendresa, la senzillesa del sentiment d'algú que ha crescut vora la riba de la Mediterrània, prop de les oliveres i de les pedres pissarrenques del Cap de Creus. La Cora és, si fa no fa, l'encarnació de Cadaqués, i en aquest poema es traspua aquesta sensació.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de cora cadaqués

cora cadaqués

13 Relats

51 Comentaris

27130 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:
uff que podria dir de mi
tot va començar un 13 d'octubre del 1986 quan neixia una cadaquesenca ben divertida.
que des de llavors no ha parat de donar guerra!!

A us convido a donar una volta pes meu poble, és diferent a ses altres i si podeu sempre i trobareu a gent que encara parli el salat , aqui com jo :)

Viu-lo ara que el present no torna sempre de cares!!