Busca'm

Un relat de: Basileia

Busca'm de nit
perquè de dia no m'atreveixo a estimar-te,
la claror em fa ser covarda,
i em paralitza els sentits.

Busca'm en somnis
quan tothom adormi les seves penes,
i només jo em quedi a esperar-te
entre núvols de negror i el blanc dels llençols.

Busca'm quan la lluna no miri
i no pugui il·luminar-me la rostre,
i així ni tan sols la teva mirada
s'adonarà que ploro en silenci.

Busca'm ...només et demano això,
només t'ho demano a tu,
potser perquè jo no sóc capaç de trobar-te,
potser perquè jo no sé on buscar-te.

Comentaris

  • *Busca'm de nit perquè de dia no m'atreveixo a estimar-te*[Ofensiu]
    Sol_ixent | 03-10-2006

    Quina frase tant bonica... Igual que el poema, que desprèn una dolçor i tendresa que ja he copsat en altres textos teus...

    Una abraçada bonica!

    Sol_ixent

  • la claror em fa ser covarda....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 30-09-2006 | Valoració: 10

    per recordar que poemes com aquests arriben i t'esmicolen pensant en tu, amb ella, amb ells.. amb tanta gent.

    buscar i desitjar trobar..

    realment perfecte!

    un peto molt i molt gran!

  • * la claror em fa ser covarda, i em paralitza els sentits *[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-09-2006

    potser perquè jo no sóc capaç de trobar-te,
    potser perquè jo no sé on buscar-te.


    Aquests 3 versos m'han encantat!

    El no ser capaç d'expressar-li el què sents. El somiar-hi nit i dia, i en veure'l@ quedar-te aturada i paralitzada sense saber com expressar-li que t'obssessiona incansablement.

    i després et preguntes si potser ets tu que no ets capaç de trobar-l@, de fer el pas endavant per aconseguir raptar-l@...
    o potser és perquè no saps buscar-l@, no saps com atrapar-l@, ni retenir-l@ entre els teus dits...

    és dur veure't avançar amb totes les forces, amb forts batecs que van palpìtant-te la pell com si el cor saltés del teu cos, i en canvi et mantinguis fixada en un mateix punt: paralitzada davant seu, magnetitzada pel seu encanteri i presonera dels seus somriures.

    també m'hi trobo molt sovint i quasi constantment...

    ens retrobem en pròximes trobades!
    i ens veiem pel web!

    petons,
    Gemm@

  • Hola, Basileia![Ofensiu]
    ROSASP | 24-09-2006

    Entre els braços de la nit els somnis gairebé es fan reals. Els pensaments, però, mai s'aturen; de vegades ens volen fer creure que no som capaços de cercar la nostra pròpia veu a plena llum del sol i que no sabem cap a on anem.
    Aquest clam creua l'espai i s'escampa pel la foscor, fins arribar a l'infinit; els estels també escolten i eixuguen les llàgrimes.
    El cor sap molt més bé que el cap qui som en realitat i la força que tenim a dins.

    Et trobaran i tant que sí!
    Tens màgia als dits i tots els camins estan per escriure...

    Veig que tenim una cosa en comú: entre línies queda la nostra ànima nua.

    Molts petons i fins ben aviat!

  • Et cercaràn[Ofensiu]
    gypsy | 19-09-2006 | Valoració: 10


    una nit obscura plena d'estels que t'il.luminaràn i et faràn ser ombra delicada com la teva ànima profunda i misteriosa.

    has nascut perque t'estimin, per ser dolçament estimada. Ho portes escrit en el teu esguard.

    T'estimo, princesa.

    gyps

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Basileia

Basileia

38 Relats

173 Comentaris

50657 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
... descobrint la vida pas a pas sense deixar-me cap detall..


m'agrada volar amb tu, m'agrada llegir històries que podrien ser reals, a voltes ho son...m'agrada ballar al meu ritme, i sentir les teves cançons...m'agrada riure amb tu, i de mi...m'agrada...m'agrada escriure, paraules tant íntimes per no ser llegides, m'agraden els somriures i els noms extranys, l'equilibri dels colors posats sense lògica...m'agrada que em toquis, i ser aquí...

..viu cada moment com si fos l'ultim...


R en Cadena


En Mandalf em va encadenar i jo he enganxat a aquarela, helena, instants i follet groc.