Avui o ... sempre?

Un relat de: Becari

Avui el mestral farà que perdi la raó
avui no tinc ganes de donar corda al meu cor.

Avui m'he casant de ser políticament correcte
i he perdut la contrasenya de portes que vaig empènyer

Avui m'he cansat de ser digne del teu amor
avui fujo a través d'un mar de vinagre i sal

avui ha arribat a la meva finestra la nostra cançó
portant-me el teu record de contraban




Comentaris

  • m'he acostumat...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-09-2005 | Valoració: 10

    als teus poemes punyents, originals, surrealistes, avantguardistes... tens una manera d'escriure, de construir poemes propi, inconfundible...
    tens una ment creativa i un poder sobre les paraules, les hi dónes vida i noblesa!
    una abraçada!

  • Magnífic[Ofensiu]
    tramuntana | 21-09-2005 | Valoració: 10

    M'ha encantat. Es reflexa tristesa, però. M'agrada molt com descrius aquest sentiment que moltes vegades recau sobre nosaltres. Avui o...sempre? Fantàstic. Molts petons!!

    EnS LlEgIM!!

    laura^^

  • cansanci i desencís...[Ofensiu]
    ROSASP | 20-09-2005

    Que traspua cadascun del teus versos.
    Les imatges són aclaparadores, s'escampen i sacsegen fort.
    Sentiments descrits amb borbolls de paraules que surten del cor, amb regust a sal i vinagre.
    Certament aquest cansament que penetra fins al moll dels ossos té de fer molt mal.
    Darrerament he estat llegint coses teves i tens un estil molt propi i diferent.
    Arribes al lector amb una força difícil de descriure...

    Una abraçada i fins la propera!

  • Desenganys......[Ofensiu]
    AINOA | 20-09-2005 | Valoració: 10

    Es un relat molt bonic i be estructurat.
    Pero no et cansis mai de lluita ni perdis la ilussiò.
    Una braçada.

  • Tu, sempre[Ofensiu]
    Bruixot | 20-09-2005 | Valoració: 10

    Sí, sempre em sorprens. Tot i que no t'he comentat gaire (o gens), que estic poc xerraire últimament, et puc dir que he anat llegint el que posaves. I per mi ets un dels "poetes" interessants que ha entrat últimament en aquesta web.
    Ara, et comento una mica: el vers que m'ha agradat més és
    Avui m'he cansat de ser digne del teu amor
    M'ha arribat al cor. Com si m'ho diguessis a mi.... Si, és profunda aquesta frase (tu ja ho saps), a vegades l'amor d'un altre ens fa intentar ser el que no som, com si volguessim ser "millors", però deixant de ser nosaltres mateixos.
    Però tot el poema es profund i bo, si, molt bo. Cada vers té el seu significat diferent, i cadascún complementa els significats dels altres. I té la durada justa.
    Quan ja s'ha dit tot, pequè seguir?

    Becari, segueix-nos sorprenent!

    Una Abraçada,

    Bruixot

    p.s. Jo no acostumo a posar notes, sempre posaria deus o nous... Però per ser el primer cop ho faig. No et mal acostumis!!!!

  • uooo"[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 20-09-2005 | Valoració: 10

    Que maco!, molt orignal, si senyor!
    Mersi pels comentaris, de debó, m'alegra moltissim!
    :P
    Muacks!

Valoració mitja: 10