Avui de nou, avui per últim cop.

Un relat de: bruixeta_lila

Temps al temps, hores sense trobar-nos, dies sense compartir-nos, mesos sense escoltar-nos. I avui, avui t'he vist, he presenciat la teva olor, he tocat les teves llàgrimes, he sentit el teu plor. això m'ha fet recordar el molt que et vax estimar, els dies que passarem plegats, i que no tornaran. Avui de nou he sentit com el cor em bategava fort. Quan m'he retrobat amb la calidesa de l'oblit, he recordat, l'ahir que ens fa ser més forts, l'ahir que ens mante units, els dies que feren millor una part de nosaltres. Avui toca guardar els moments en un calaix, avui que de nou he pogut somiar, avui toca continuar, sense tu, sense aquell aire suau dels temps perduts. Avui he arrencat petits records que es trobaven en el teu endins, els he agafat ben fort, he tancat el puny, notant com aqui s'acabava el petit i acollidor viatje que ferem els dos junts, lluitant en front el que realment importa, sense perdre mai el nord, endinsant-nos en la més petita il·lusió, sempre pensant en l'amarg final, en l'amarg comiat d'akests petits instants. Avui per últim cop, per sempre, guardat en el més bo dels records.

Comentaris

  • AnNna | 28-03-2007

    primer de tot: quina monada el peluix de la fotooo! :P

    què méss... està molt ben escrit, idees i tal, no sé, maneres de dir les coses que estàn currades, sí sí...

    el que passa que hi ha alguna falta que s'hauria de controlar, i algunes tendències messengerístiques que se t'han escapat [vegis vax o akest]

    però vaja... que bé :)
    aiam si aquesta bruixeta continua fent més màgia per aquests móns, i si el tenyeix una mica més del seu lila particular, que és ben bonic...


    un petonàs!

    anNna

    [ara que ja no m'estimes, per favor, sigues feliç*] ---> és taaaaan genial!

  • No cal ser gran per a escriure bé [Ofensiu]
    Mossens | 27-03-2007 | Valoració: 10

    Anna et felicito de tot cor, amb un cor que no és, de llunny, tan gran com el teu.

    Tinc setanta anys i el que dius, per a mi, està ple de tendreses.

    T'animo a escriure. A llegir sé que no et cal, ja que no es pot redactar tan bé, si no has llegit prou abans.

    A més, sé que ets una bona estudiant, una bona filla i una bona amiga.

    Conec el teu poble i és preciós.

    Adéu i fins aviat.

    Santi

  • Recordar[Ofensiu]
    Roget | 26-03-2007

    Recordar sempre és genial. Tot i que a cops potser entristeix enyorar bons moments... i més encara, moments passats amb algú a qui estimes.
    Molt ben expresat.