Autobiografia

Un relat de: Josep Clínez

1.Què t'enduries a una platja deserta? El Compte de Montecrist, d'Alexandre Dumas (1500 pags.) M'entretindria una bona estona.
2.Si tinguessis que elegir una hora del dia, quina agafaries? No sé, la mitja hora diària en la que estic davant l'ordinador, l'únic lloc on puc tenir llibertat.
3.Els ous, com els prefereixes? Fregits
4.T'agrada presumir del que tens? Sí, no ho negaré
5.Quan fou el teu primer amor? De petit, encara m'enrecordo. La desafortunada va ser Nàdia, una companya de classe.
6.Deixes per a demà el que pots fer avui? Normalment no. M'he acostumat a enllestir les coses prompte
7.Quin és el teu piropo preferit? Sóc molt clàssic: que me entere yo que ese culito pasa hambre...
8.Escales o ascensor? Ascensor
9.Que no soportes d'una persona? Que sigui pija i tonta, que no tingui conciencia que cada dia moren nens per desnutrició.
10.Quin animal t'agradaria ser? El gos
11.Cantes a la dutxa? Ni en somnis. Els meus pares són capaços de gravar-ho i enviar-ho a la Virgin
12.Ciències o lletres? Lletres, on va a parar
13.Quin és el teu instrument musical favorit? El piano, porto quatre anys tocant-lo.
14.T'agrada protestar? M'encanta
15.La teva lluna de mel t'agradaria que fos bohèmia o exòtica? Bohemia, no estic jo ara per anar-me'n a Hawai a tocar l'hukelele
16.Platja o muntanya? La muntanya més aïllada del món
17.Què faries si et trobessis un maletí ple de diners? Donar-lo a un convent de monjes...No cola, no? Segurament tornaria a casa, faria les maletes d'amagatotis i fugiria.
18.McDonald's o Burguer King? No he anat a cap dels dos, no em deixen
19.Com és la teva caligrafia? Especial, si més no.
20. Per a la dutxa, aigua freda o calenta? Tèbia
21.Perdonaries una infidelitat? Si m'estimo moltíssim a la persona, sí.
22.Et consideres despistada? Espera...Ah!!!Se m'ha encés el forn!!!
23.Quins actors/actrius t'agraden? El Johnny Deep i la Nicole Ni ceba (perdó, Nicole Kidman) són els meus favorits.
24.I cantants? En l'àmbit internacional, Evanescence, Avril Lavigne i Dido. En l'àmbit nacional, Amaral, Bebe i La Oreja De Van Gogh.
25.T'agrada que tinguin detalls amb tu? I a qui no?
26.Com seria la casa ideal? Una casa ampla, en un petit poble, d'estil rústic, típicament rural. Seria un somni
27.Fregar o planxar? Ni una ni l'altra
28.Estàs content? No. Però m'agrada tenir l'autoestima baixa, em fa sentir especial.
29.Si poguessis viure en una altra època, quina triaries? La burgesia anglesa del segle dinou
30.T'agrada anar maquillat? No. Ho passo fatal a Carnestoltes.
31.Quantes hores sols dormir al dia? Nou
32.Creus que en tens molts, d'amics? No, però els pocs que tinc són de veritat.
33.Quin és el teu pastís preferit? No és exactament un pastís, però el flam de café que fa ma mare no el canvio ni per una tonellada de caviar.
34.Si t'haguessis de canviar el nom, quin et posaries? Ángel
35.Quin idioma t'agradaria aprendre? L'anglès
36.Creus en l'amor a primera vista? No
37. El primer llibre que et llegires? Fa tant de temps, d'això.
38.I l'últim? El curiós incident del gos a mitjanit, de Mark Haddon. Us el recomano
39.De quina pel·lícula t'hagués agradat ser protagonista? El noi suicida d'El Club De Los Poetas Muertos, de Peter Weir, o l'Ichabod Krane d'Sleepy Hollow.
40.T'agradaria donar la volta al món en submarí? Sóc massa jove per plantejar-m'ho.
41.Els millors dibuixos animats que has vist mai són...? Daria (de dilluns a divendres, al K3, de 15:00 a 15:30h)
42.Prefereixes dominar o que et dominin? Dominar, però que l'altra gent expressi la seva opinió.
43.T'agrada ballar? En públic no. A la meva habitació, quan estic sol, sí.
44.Quin és el teu postre favorit? Un bon gelat.
45.Quan fa que coneixes el teu amic més vell? Des de parvularis
46.Quina creus que és l'edat ideal per tenir un fill? Trenta i pocs o vint-i-molts.
47.DVD o cinema? Cine, és més intrigant, està més obscur...
48.Tens punt G? On? Sóc massa jove per contestar, encara que sé massa bé el qque em pregunten.
49. La millor de les teves fantasies ocorre a..? Yellowstone, el parc de l'Os Yogui
50.T'agradaria ser dona, si tornessis a néixer? Segurament.
51.Dis-me la primera paraula que se t'ocorre. Supercalifragilisticoespialidoso.
52.Quant sols esperar per una persona? Depén de la importancia que tingui la persona per mi i per molts altres factors.
53.Quina peça de roba és la teva preferida? Un xandall ben aample. Comoditat!!!
54.Quan de temps fa que no li dius a la teva xicota que l'estimes? Tretze anys, i encara estic esperant.
55.Què faries per a que hi hagués pau al món? Una pregunta molt genérica. Faria moltes coses, fer-me soci d'MSF, donar sang, etc.
56.Has fet alguna ouija? Més d'una, però no em crec res. Ho feia per distreure'm, i sempre feia força cap al cantó oposat al que anava la moneda per fotre "l'espèrit".
57.Prefereixes mimar o que et mimin? Que em mimin.
58.Quina ha sigut la pitjor de les teues borratxeres? De moment no en tinc cap.
59.Quines coses no t'agraden de tu? Potser si hagués nascut més normal... O simplement no hagués naiscut...
60.En quina part sols fixar-te més? Et refereixes al sexe contrari? En la cara, suposo.
61.Quantitat o qualitat? Qualitat
62.Per què? Sense qualitat la quantitat no val res.
63.Si et concedissin un poder, quin voldires que fos? Poder ser feliç.
64.Quina seria la teva edat ideal? Fins que no m'arribi no et podré contestar.
65.Què creus que hi ha després de la mort? Res. El buit infinit. Negror.
66.Algú especial a qui li enviaries un petó... Em dol molt dir-ho, però als pares.
67.El teu yogurt preferit és...? 100,1% de grasa.
68.Què et suggereix el número 69? Què esteu més verds que una ceba.
69.Es gelós? Molt
70.Si haguessis de perdre un sentit, quin seria? L'olfacte
71.Quanta aigua sols beure al dia? 0,75 l, més o menys.
72.T'agrada que et donin consells? Ho odio. I els que més odio són aquells que els fan els savis. Tipus: Ai, Josep, tens que obrir-te camí per la vida, et queda tant per aprendre... És que d'escoltar-los em rebenten!!!!!!!!
73.En aquest moment hi ha algú especial a la teva vida? Sí, però jo per a ella no sóc especial.
74.Si et concedissin un desig, quin seria? Tenir, de cop, 30 anys, un bon treball, fills i dona i no haver de passar l'adolescència, em resulta insuportable.
75.A qui t'agradaria tenir ara mateix al teu costat? Al meu millor amic.
76.La llet, sencera, semi o desnatada? No m'agrada la llet.
77.Sols lleigr l'horòscop? Sí, però mai me'l crec
78.Per acabar, aquaest test, com t'ha resultat? Plaent. M'he pogut desfogar ben a agust i permetre que em coneguin més.

Comentaris

  • En lloc de "ja en prendré" volia dir "ja n'aprendré"! Com diria la Conxa Forteza, coses de l'edat!

  • Ai Josep quan tinguis la meva edat![Ofensiu]

    N'has d'aprendre molt, de la vida, encara, eh? Mira'm a mi mateix, per exemple; en podria fer classes particulars, de vida! És clar que abans hauria de fer un curset (bé, un curs, que sigui consistent!) de reciclatge, repetir alguna (bé, unes quantes, o més aviat força, o moltes) assignatures, fer una beca Erasmus i... Saps què? Que ja en prendré pel meu compte, si no us fa res!

    Bé, curiosa llista de preguntes i respostes, algunes molt simples o quotidianes, altres més complexes, altres de molt enginyoses i algunes amb un toc de bon humor. Quatre grans tipologies molt repartides que fan que els punts forts (o hauria de dir les preguntes enginyoses o de bon humor) destaquin encara més si hom llegeix amb atenció.

    M'ha agradat la pregunta i contrapregunta de la quantitat-qualitat. No sé si amb tan poques paraules hauria sabut jo plasmar aquesta impressió.

    I això, que a mi no se me n'ha fet, de pesat, que l'he trobat entretingut i que no crec que el títol sigui el més apropiat, perquè una autobiografia, allò que se'n diu ben bé una autobiografia no l'és, que diguem, oi? ;-)

    Això sí: coneixem una mica més en Josep Clínez. Una mica força més!

    Salut, Josep! I encantat de tornar-te a llegir!

    Vicenç

  • em pensava que era una altra cosa[Ofensiu]
    Shu Hua | 10-05-2005

    un relat de la teva autobiografia, però no està mal, permet satisfer l'instint de portera que tots duem a dins.
    M'alegra comprovar que encara et recolzes en els pares, i no et faci vergonya, que a tots els -i ens- passa. I això que dius de l'adolescència, doncs ja es passarà. Jo tinc la teoria que no has de dessitjar mai que es passi una temporada, perquè no saps mai si pots viure o conèixer alguna cosa o algú molt emocionant.
    Vinga, Josep, un petó
    Glòria

  • mm....[Ofensiu]
    AnNna | 09-04-2005

    7. Quin és el teu piropo preferit? Sóc molt clàssic: que me entere yo que ese culito pasa hambre...

    Déu meu xD

    (després acabo de llegir-ho... que se'm fa pesat)

  • Oleee!^^[Ofensiu]
    Sareta_16 | 09-04-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat, és originla penjar-lo aquí!xDD
    Jo també en tinc d'aqeusts que es passen per e-mail..
    Bueno així jo ja sé força de tu...

  • akests testos...[Ofensiu]
    Airin | 20-03-2005

    el cert és que no serveixen gaire per definir-se a un mateix xo són un gran mètode per perdre el temps d'una forma absurda!!! és per això que m'encanten ^^. x cert, quants anys tens? pregunta a pregunta he pensat desd q en tenies 13 fins a 20!!!