ATENCIÓ. Tres estrofes, sense massa sentit, en un principi, però molt relacionades en un final, gràcies a la ment, i a l'impuls de les neurones

Un relat de: silvia_peratallada

Perquè les paraules no se les emporti el vent, és necessari escriure-les. Perquè les obvietats sempre ho seràn, perquè la ronda de dalt és la que passa per dalt, i per arribar-hi s'ha d'anar cap amunt. Perquè no saber on has aparcat el cotxe quan surts de l'últim bar, no deixa de ser una putada.

Perquè el temps passa, i les coses s'acaben solucionant. Perquè som lluitadores, i és el nostre tarannà. Perquè ara és època d'aprenentatge personal. Ara i sempre. I si tries amb els sentiments, el camí que no sabies trobar, mai te n'arrepentiràs. Perquè són les decisions més pures, les més reals.

Perquè una olor, menta, o xocolata desfeta,pa torrat, sofregit de l'àvia, pot esdevenir una carícia, entre el vent suau d'un dimarts fred d'hivern. Perquè un vers i masses paraules, poden esdevenir història, fins i tot realitat... paper que crema, amb la mateixa llenya, que alimenta la foguera.


Comentaris

  • Silvia,[Ofensiu]
    angie | 07-02-2006

    Unes reflexions nascudes de ben endins i a més dedicades a un amic comú.
    Les petites coses i les més senzilles són les que ens marquen més i no s'han d'amagar els sentiments que conformen la nostra personalitat, amb ella hi vivim i amb ella arribarem al final.
    Aquest poema-relat és una glopada d'aire, un got d'aigua fresca i una abraçada nua, sense ornaments.
    L'enhorabona!

    angie

  • instants | 07-02-2006

    Molts cops construim castells de paraules, paraules que venem i compartim amb d'altres, paraules que ens porten a situacions que si som sincers amb naltros mateixos en el fons no volem viure, però creiem ser coherents perque els demés les saben, fa temps volia viure en un mas, em vaig fer la il.lusió i la vaig defensar amb coherència als meus, més tard vaig descobrir que el que volia realment era la Intimitat de poder besar a una dona i poder disfrutar del seu somriure sincer. Més enllà de la simplicitat d'estimar no hi ha sexe que valgui, més enllà d'un somriure les paraules cauen en l'oblit.

    una abraçada.

  • Perquè[Ofensiu]
    kispar fidu | 05-02-2006

    quan somriem, estem expressant més que felicitat. Perquè quan plorem s'hi amaguen molts sentiments rere les llàgrimes.
    Perquè els sentiments sovint ens fan dubtar dels nostres pensaments.
    Perquè sovint les sensacions ens fan sentir més del què voldríem. Perquè quan volem sentir molt no som capaços de sentir-ho tot.

    Perquè mentre escrivim no sabem el què volem dir. Perquè en llegir-ho ens sentim perduts entre les nostres paraules. Perquè quan ens sentim vençuts no tenim forces per aixecar-nos. Perquè quan mirem endavant no ens atrevim a girar el cap enrere.

    Perquè...
    perquè som humans i sovint la coherència no ens acompanya.

    Perquè l'amor i la vida són bonics, però també complicats...

    m'han agradat els teus versos, perquè sovint també em trobo flotant entre paraules que no semblen les meves i sentiments que em perden...

    que vagi molt bé!!
    ens veiem per aquí!

    Gemm@

  • Te l'has guanyat[Ofensiu]
    Xitus | 05-02-2006 | Valoració: 10

    Vinga, un 10. És del millor que t'he llegit fins ara juntament amb el de la xocolata ( sense desmerèixer res eh!).

    Reflexiona el just, i si ho has de fer massa, reflexiona en grup.

    Una abraçada,
    Xitus.

  • És....[Ofensiu]
    Nostalgia | 04-02-2006 | Valoració: 10

    genial. Mai deixes de sorpendrem. Et segueixo llegint. Endavant!!
    Una abraçada.
    Nostàlgia.

  • Has cambiat l'estil, uhoi?[Ofensiu]
    cassigall blau | 04-02-2006 | Valoració: 10

    Aquesta poesia amb prosa m'agrada moltisssim!

    Veig que tens les idees molt clares.

    Salut i clarividencia!

    pere

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

581711 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com