Assassinat

Un relat de: Leanan

Mira, a fora plou.

Què et semblaria
una copeta d'àcid sulfúric
per brindar pels vells temps?

Dius que sí,
sense escoltar-me,
ingenu i imbècil que ets.


I ara el sol
s'arremolina entre les basses
que ha deixat pel terra
la teva vomitada.

Creus que així,
et salvaràs,
ingenu i imbècil que ets.


Però és que no saps,
inútil,
que per alguna cosa es van inventar
els trets al cap?

Comentaris

  • Un relat veritablement "negre"[Ofensiu]
    Ligeia | 17-07-2006

    M'encanta la fredor de l'assassina (no em preguntis la raó, però m'imagino que és una dona) i la manera com tot plegat està escrit.
    És la primera vegada que et llegeixo i puc dir sincerament que ha sigut un plaer.

  • estranya![Ofensiu]
    jacobè | 08-01-2006

    Ets un cas! ...estrany! Recordo quan vaig llegir la introducció d'aquest relat. Vaig pensar: aquesta tia és genial!
    No sé si en els teus mons has trobat la felicitat però entretinguda...ho estàs!
    Últimament passejo per l'univers dels blocs i veig que no sóc la única maravellada amb els mocs i les croquetes...
    Tiamat, Leanan, Laura,...tu. Et felicito per ser com ets.
    Buf! Quin relat he anat a triar! M'agrada, m'agrada, però em sembla que passo de comentar-te'l...una vomitada per evitar el tret?

    pd: ja has pensat amb quin personatge faràs els edificis? ves amb compte que hi hem de viure!

  • ARSÈNIC O CIANUR PER COMPULSIÓ[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 15-05-2005 | Valoració: 10

    T´he trobat de pura casualitat, que és com es troben les coses més interessants, persones, ciutats, llogarets,llibres, cançons, poemes,amors, infidelitats, etc...

    T´afegeixoa PREFERITS per a païr ...
    tinc mal d´éstomec, he estat a un bar de copes, aquesta tarda a can fanga,hi havia molta gent amb això de la lliga i elbarça, per cert..... no seràs cambrera?

    Ho sento, quin mal, quin dolor, us deixo truco al 061

  • Estranya, estranya!![Ofensiu]
    eriçó | 27-04-2005 | Valoració: 8

    Si que ho ets, si. d'estranya, però m'atrau... M'encanta.
    Petonets