Amor

Un relat de: AINOA

Que es l'amor?
es tan bonic com diuen?,
si es cert,
perquè ploren i pateixen,
quan estan enamorats.
Son preguntes que jo en faig,
i no u entenc pas gaire,
que dos persones,
que s'estimen,
sempre entrin en baralles.
Molt més bonic seria,
estimar-se de debò
i fondre's amb una abraçada,
ixo seria amor.

Comentaris

  • Jofre | 17-09-2005 | Valoració: 10

    Ainoa,
    Un poema molt clar i sincer.
    La teva voluntat de ser i formar part efectiva de la societat i encomiable.
    Ens cal gent compromesa (ja t'ho han comentat, però hi insisteixo perquè és de gran valor).

    Paraules clau: ESTIMAR, ENAMORAR-SE i AMOR.

    Potser és una gosadia, però, tu i el que has escrit s'ho valen.

    L'enamorament (que convindria renovar constantment) és segons el meu humil parer un etapa, un estadi o un instant (segons les persones).

    Ex: algú pot dir "M'he enamorat d'aquest poema" (el tens present durant força temps i cada vegada t'agrada més. És un estadi preciós. T'estimes cada vegada més el poema.

    Si passa temps i continua la complicitat (que hauria de ser incondicional) amb el "poema" (malgrat tot el que hagi passat durant aquesta època) llavors queda l'AMOR: el més important perquè permet seguir estimant cada dia més, redescobrint i reconquerint.

    El més fascinant és que l'Amor pot ser per sempre. Com dius tu, només cal que ens fonguem en una abraçada i estimar-nos de debò... talment, com si cada dia en enamoréssim.

    Aquesta és la meva humil opinió, Ainoa.

    Si t'he atabalat sé que em sabràs disculpar perquè és evident que coneixes què volen dir les tres paraules que abans t'esmentava.

    Una abraçada!
    : - )

  • Salsa[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 08-07-2005

    Diferències d'opinió, hi ha d'haver diferències d'opinió, sinó tot plegat seria molt avorrit, i t'ho diu una que porta anys i panys... que això d'anar enrajolat i als nuvols per la vida, es una mica plasta... jejeje.

    Com sempre amb quatre paraules saps descriure i demanar-te sobre una qüestió quotidana amb la que tots ens podem idetificar.

    Moltes gracies pels teus coments... però aquesta és la teva setmana. Un petó

  • [ Amor i/o baralles ? ][Ofensiu]
    kispar fidu | 28-06-2005

    Si, tens raó... com és que quan dues persones s'estimen, són capaces de barallar-se "tot sovint"??
    Però jo crec que aquesta pregunta té una "fàcil" (o almenys acceptable) resposta:
    Es barallen perquè volen el millor un per l'altre, i intenten convèncer a l'altra persona del que ells creuen que està bé... Tracten sobre temes que impliquen a els dos, i per tant, han d'arribar a un acord mutuu, i sovint sol ser difícil...

    Si que seria molt més bonic, si aquestes discusions no haguessin de formar part d'una cosa tan bella com l'amor... però, conviure implica debatir i per tant discutir de tant en tant. ( Tot i que fins a un cert punt, eh!!!! )

    Gemm@

  • una realitat[Ofensiu]
    benac | 11-03-2005 | Valoració: 9

    Normalment, quan ja no hi ha res que cremar la flama s'apaga. Bona poesia

  • Què bonic!![Ofensiu]
    marteta89 | 20-01-2005 | Valoració: 9

    Hola Ainoa!! Primer de tot felicitarte per aquest poema tan bonic, que m'ha tocat al cor. I també , donar-te les gràcies per fer un comentari de la meva petita redacció. Moltes gràcies. Com que sóc nova en aquesta pàguina web, és la primera vegada que escric i valoro a algú. Espero publicar moltes més coses, i espero que també opinis!
    Bueno, continua escrivint, noia, que arribaràs molt lluny!
    Una abraçada

  • Ai, Ainoa![Ofensiu]
    Llibre | 08-01-2005

    I quina pregunta que et fas amb aquest poema (o que senzillament llences a l'aire)! Què és l'amor? Doncs, com bé dius a la introducció de la pàgina anterior... és una cosa tan complicada!

    Perquè amb els versos que has escrit has reflectit un aspecte molt habitual de l'amor, i que per altra banda fa que ens qüestionem els motius, l'essència, l'arrel d'aquest sentiment.

    Ens escrius, tot preguntant:

    "per què ploren i pateixen,
    quan estan enamorats."

    Jo no ho sé. Però també m'ha passat.

    Salut!

    LLIBRE

  • Qui enten l'amor?[Ofensiu]
    OhCapità | 21-12-2004 | Valoració: 9

    Jo crec que ningú. L'amor el patim, el perdem, el rebutjem, l'enyorem, el recuperem, el desitjem, el disfrutem, ....

    M'ha agradat molt!

Valoració mitja: 9.2