amnèssia selectica

Un relat de: teresa serramia

l’home
volia estimar

però, tal vegada
no sabia
què volia dir
estimar

o..., qui sap!,
no ho volia pas saber

d’acord, sí,
l’home volia estimar,
sí, d’acord


o ser estimat?,
ara no me’n recordo!


Comentaris

  • A vegades...[Ofensiu]
    AVERROIS | 14-03-2011 | Valoració: 10

    ...el ser humà és egoista de mena, vol estimar per poder ser estimat. A on comença l'egoisme i a on comença el vertader amor?
    Una abraçada.

  • Un poema alegre i dinàmic[Ofensiu]
    elenam | 14-03-2011 | Valoració: 10


    M'ha agradat el teu poema que em deixa un bon gust de boca. Gràcies
    Una abraçada

  • Concret[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-03-2011 | Valoració: 10

    Estimar és una iniciativa. Ser estimat és una resposta. Segons la tendresa de la iniciativa, sempre hi ha resposta.
    Gràcies pel teu comentari. No he trobat la teva adreça de correu. Volia explicar-te que jo també m'he bellugat en el terreny de la formació. 8 anys en una Escola.... adolescents. I després Cursos de Voluntariat Social.
    Si vols podem intercanviar experiències. El meu correu ponsjo@gmail.com.

  • "el hombre que se rie del amor"[Ofensiu]
    panxample | 13-03-2011 | Valoració: 10

    Caram! Teresa no pares.
    Els teus poemes son un prodigi.
    Ja ho recorda, potser vol ser estimat.

    Avant

  • Amor sense records[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 13-03-2011 | Valoració: 10

    Que maco i que trist alhora Tresa. Perquè tens raó; l'amor a vegades el volem, a vegades el necessitem, a vegades el donem i a vegades ens empaita, les menys. El vers final, "no me'n recordo", és tan cert com trist. En tan poques paraules has expressat tots els dubtes de l'amor, l'etern tema dels poetes. Què faríem sense ell, de què viuríem? Com sempre reflexions i paraules en un còctel deliciós. En faré un avui davant la platja. A la teva salut Ai, què t'anava a dir... no me'n recordo... ah sí!, una abraçada.
    Aleix

  • Perdó[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-03-2011

    El comentari que he fet a "Fa lleig" havia d'anar aquí.

  • de forma divertida[Ofensiu]
    joandemataro | 12-03-2011 | Valoració: 10

    fas aquesta important reflexió sobre l'estimar i el ser estimat i més coses que es poden treure d'aquest petit poema...
    una abraçadeta petiteta i dolceta
    joan

Valoració mitja: 10

l´Autor

teresa serramia

86 Relats

397 Comentaris

82482 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
Sóc una iai atípica, de 71 anys.., només...(què és això comparat amb l'eternitat...???)

Sóc de Barcelona, del barri de Sants. I sóc tan rebel i esgarriacries, que no caso amb cap dels esquemes de. DONA, MARE, IAIA...ortodoxos...En fi, que "esguerro els patrons i els clixés" que dóna gust..(més aviat dóna disgust..a molts)

Felíç d'exercir de mestre...37 anys...M'enamoren els nens, la poesia i passejar-me per aquest espai fascinant de Relats.. M'omple de joia i "bon rotllo" trobar-vos per sorpresa, en el meu passeig atípic i desenfadat, NO propi d'una iaia que hauria d'estar pasant el rosari i fent "mea culpa" pels seus pecats...

Aquesta és la 1ª part de la meva, arrebatadora, impactant -és broma, eh?-, vida.