A una amiga...

Un relat de: Gorwilya

Noia d'ulls blavosos.
Busques frases boniques,
sempre en recerca d'elles.

El teu lema:
busca que buscaràs,
i una frase trobaràs.

Mirades que van més enllà de les estrelles,
perdudes en l'horitzó...
Sempre pendents del què trobaran.

Cabells daurats voleiant al vent,
mirades pensatives,
ment somiadora.

Amabilitat i simpatia,
respecte i tolerància...
Parts de tu.

Somnis que es compliran,
aventures passades juntes,
fets per no oblidar.

Amiga estimada,
els millors desitjos són per tu,
desitjos que es compliran.

Poesia dedicada a tu.
A la noia somrient,
a la petita i bonica Laia.


Comentaris

  • Uooo!!![Ofensiu]
    kispar fidu | 28-08-2005

    jajajaja, que bó!!! Així que coneixes a la Lídia! Quina gràcia!!!!! (o sigui que ets de per allà dalt, eh! ho sento..però és que no sé per què, però tinc la mania inevitable de donar per suposat que tots els del web són de Barcelona a no sé que diguin el contrari...jejeje).

    Quina casualitat! Doncs si, si, va a classe amb mi, i aquest nadal hem anat juntes a Escòcia amb altra gent de la uni (bé... si ja has vist les fotos, ja te n'hauràs fet una idea...).

    P.D: No t'he comentat el relat, perquè és que acabo de veure el teu comentari ara, i estava a punt d'anar-me'n a dormir...

    Apali doncs, ens veiem!
    Gemm@

  • A qui no...[Ofensiu]
    bdjer | 22-05-2005 | Valoració: 9

    li agradaria q li dediquessin un poema com aquest. M'agrada com la descrius, com destaques els seus punts més bells i ens mostres la seva manera de ser amb pocs versos i ben construits. Però jo crec que el millor de tot és q l'has fet amb tot l'amor amb que se li pot dedicar a una amiga. Però suposu q la millor per opinar és ella no? ;) Espero q aquesta amistat duri molt. Molts petons i segueix escribint (i et seguiré llegint! a vere si em passo més sovint pels teus relats però es q feia dies q no entrava a la web)

    Bdjer

l´Autor

Foto de perfil de Gorwilya

Gorwilya

38 Relats

191 Comentaris

79450 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Crec que aquest fragment em descriu:

"Sóc com un llibre obert amb les paraules de les pàgines mig esborrades pel pas del temps... ja pots anar llegint que amb aquestes poques paraules que han quedat intactes no en sortirà cap frase que tingui sentit, només frases sense solta ni volta, amb les que arribaràs a la conclusió que millor llençar el llibre i comprar-ne un de nou. Doncs si, aquest llibre sóc jo, un llibre que quan el treuen del seu medi perd tota la lògica i no s'entén què és el què et volia dir o expressar de bon principi."

Com que tots els autors posen els premis que han guanyat... a mi també m'ha fet gràcia fer-ho... :P
2005:
-Segon premi del XXVIII Certamen literàri del casal de l'Espluga de Francolí. Obra: "Passat ocult"
-Primer premi del V Certamen literàri Campdevànol modelitat de poesia. Obra: "On ets?"
-Accessit del VIII Certamen literàri de la Font morta de Tona. Poesia: "Vida fugisera"
-Accessit del VIII Certamen literàri de la Font de ferro de Tona. Obra: "La història mai explicada"



Per si algun/a relataire vol quelcom:
gorwilya@yahoo.es




R en Cadena

"La dragaroja em va encadenar i jo he passat la cadena a en Vicenç Ambrós i Besa i a la IluiN"

(descobreix què és "R en Cadena")