86.400

Un relat de: kispar fidu

86.400 són els cops que penso en tu cada dia.
Penso en tu 60 vegades al minut,
els 60 minuts que té una hora,
i les 24 hores del dia.

Penso en tu a cada instant de la meva vida.
En cada segon de la meva existència
tu hi estàs present.

Sempre hi tens un lloc en el meu pensament.

Voldria que 86.400 fossin també els moments que passo
cada dia al teu costat.
Omplint-me cada instant d'il·lusió i esperança
amb un sol somriure dels teus llavis
o amb una tendra mirada dels teus ulls.

Voldria moltes coses... però aquesta les supera a totes.

Tenint-te els 86.400 segons del dia al meu costat,
em sentiria la persona més afortunada del món.

86.400 instants al dia,
formes part de la meva vida.

Comentaris

  • COMENT[Ofensiu]
    Llibre | 20-07-2005

    Breu i concís. Clar. Directe. I amb un ritme que ve marcat pel mateix títol, que tot jugant amb els número, dóna la sensació de fugacitat i de vida, alhora.

    És un relat un xic diferent als que t'he llegit fins ara. I d'aquest m'ha agradat la manera de plasmar la idea d'un pensament ocupat en l'evocació d'una sola persona.

    Curiós i efectiu.

    LLIBRE

  • Molt bé![Ofensiu]
    Avril | 08-04-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, el trobo profud i tens tota la raó del món. Escrius molt bé . Espero que escriguis més. (Asies x el teu 10 a "Et dedico la vida, S.Y.")
    Vinga!
    dwww
    S.Y.

  • COLLUNUT¡[Ofensiu]
    cescarnau | 14-01-2005 | Valoració: 10

    CESC ARNAU

    Original, exacte, romàntic, tendre, ben fet.
    ANDAVANT. Ets molt jove. I ja fas això?
    Quin panorama. Jo soc un avi i soc avi de veritat, nascut al 52 en tinc 52. No sempre a la vida les coses van pel camí recte, em refereixo que de vegades es torcen. Jo també vaig començar molt jove a fer poesia, ho vaig deixar i em vaig passar més de 20 sense acostar-me.
    Ara les coses són diferents. Però recony com comenceu¡

    Gràcies pel teu comentari.

    SALUT
    CESC

  • 86400[Ofensiu]
    donablanca | 13-01-2005 | Valoració: 8

    m'ha agradat per breu i per original

  • Matemàticament perfecte[Ofensiu]
    OhCapità | 13-01-2005 | Valoració: 9

    Sí senyora! L'estona que voldriem passar amb els que estimem no te mesura. La temporalitat és una enganyifa de la societat mercantilista. Caòtica. Jo també vull estimar tots els meus segons sense parar.
    M'agrada com acabes:
    "86.400 instants al dia,
    formes part de la meva vida."
    Instants del dia, part de la meva vida. Sé que jo te'n dedico un trosset petit per poder fruir amb tu. Gràcies.

  • ai...[Ofensiu]
    Ullets | 13-01-2005 | Valoració: 10

    que aquí és respira amor! Sí senyor... amor en estat pur, aquell que no deixa quasi ni respirar. aquell que ens fa estimar incondicionalment, i pensar 86.400 segons del dia, en el ser estimat!
    Endavant dufi amb l'amor, és un àmbit més de la vida, i és un igual d'important que molts d'altres.
    Un petonas!

Valoració mitja: 9.29

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

211592 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo