Un viatge cap a l'eternitat

Un relat de: diaclau

Parteixes.Llavors arribes volant, com cada vegada que arribes i fas el que has de fer, com cada vegada que tens alguna cosa a fer.Plores, com cada vegada que estàs malament i necessites plorar.Esperes.No veus cap trist canvi amb la gent del teu voltant.Et miren estranyats com passes pel carrer amb el cap acotat i , tu, els mires de reüll.Sents el teu nom i aixeques el cap mirant amb cara de pomes agres a la persona que l'ha dit, aleshores ella et torna la mirada i et fons.Et fons i tens ganes d'explotar.Ganes de partir , com cada vegada.Ganes de volar, com cada vegada que tornes i te'n vas.Ganes de plorar com cada vegada que no estàs bé.Ganes de fer un llarg viatge cap a l'eternitat...

Comentaris

  • Clar de lluna | 14-03-2008

    ...carai, amb la teva edat escrius molt i molt bé! Un plaer haver-te descobert! Feliç viatge cap allà on vulguis xiqueta...

    Una abraçada!

  • El ser humà...[Ofensiu]
    AVERROIS | 14-03-2008 | Valoració: 10

    ...té dues sortides, lluitar o fugir del seu entorn. Moltes vegades amagem el cap sota l'ala i tan sols deixem passar la vida com cada gra de sorra que cau del vell rellotge.
    Un vell mariner deia "rebràs tan sols el que donis, no esperis més..."



    Una abraçada.