Un pes estrany

Un relat de: Antoni Casals i Pascual
Maties va notar un pes estrany al damunt seu. Un pes desproporcionat i excessiu. Va pensar que no s'hauria d'haver desplaçat del raconet on l'havien deixat aquells nois tan simpàtics que jugaven amb ell i que li donaven menjar, encara que sense tenir en compte les seves reals preferències alimentàries. Però, esclar, l'olor que dins la tenda de campanya feien aquelles peces de roba que s'havien tret dels peus tota aquella colla, era molt atractiva i li recordava tant la seva menja preferida...
Havia volgut aprofitar el silenci, i el fet que aquelles respiracions semblaven indicar que els nois dormien, per investigar, sense tenir en compte que, dins de la bosseta on l'havien posat no hi veia gaire. Es va desplaçar com va poder i va tocar una cosa grossa que li va semblar, per l'escalfor, el cos d'algun d'ells. Només tocar-lo, Maties, el ratolí, va notar que li venia al damunt un pes estrany, desproporcionat, excessiu....

Dedicat a Joaquim Valls Arnau (ell ja coneix la història)

Comentaris

  • nyam nyam i xof[Ofensiu]
    ales de foc | 17-05-2013 | Valoració: 9

    Qui li haguès dit al pobre Maties que acabaria els seus dies així.....

    enhorabona. Curt i divertit.

  • La temptació[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 16-05-2013 | Valoració: 10

    Ostres Toni, pobre Maties! Quina història més breu i dissortada la de la pobra bestiola amant del formatge roquefort, que fort! M'agrada llegir de tant en tant cròniques de l'altra crònica de la vida. Una abraçada i fins aviat.

    Aleix

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Antoni Casals i Pascual

Antoni Casals i Pascual

123 Relats

783 Comentaris

144901 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Vaig desaparèixer una temporada, no sé ben bé per quin motiu i de tant en tant retorno com qui de nou reprèn una vella addicció.

El meu correu: antonicasals@mesvilaweb.cat (per si em voleu dir res).