Un altre lloc?

Un relat de: diaclau

M'agrada la idea aquesta de fugir.Aniriem a un lloc sense destins.Sense temps.Un lloc allà on puguis canviar de direcció si t'equivoques, on puguis aturar el temps a una abraçada i que duri el que tu vulguis.On puguis anar més depressa a una discusió o més lent perque puguis veure aquell noi, que passa cada matí per davant casa teva, i et puguis fixar en la roba que du...Però hauria de ser avorrit, no?Sempre fer el que més t'agrada, el que més desitjes.Deixar enrera els problemes o arreglar-los amb un simple'no m'interessa' o bé 'fés el que et sembli'.Desitj moltes altres coses abans de voler anarme'n d'aqui.Com per exemple descobrir el que pensa ell o ella quant li dono o ens donam aquella abraçada on puc aturar el temps.Sebre si aquell noi que passa cada matí per davant casa meva sap que l'espio, o assebentarme del problema i arreglar-lo amb les meves pròpies mans.O també saber perque cony escric això, si hi ha moltes coses més interessants.I esque...sento que parlo però no dic res.

Comentaris

  • Genial![Ofensiu]
    Capità Borratxo | 06-08-2008 | Valoració: 10

    Jo també he pensat molts cops en fugir (i si remenes entre els meus relats segur que en trobés la idea repetida) però tens raó quan dius que no valdria la pena... què fotríem si no ens poguéssim preocupar de res?

    Enhorabona pel relat!

  • Clàudiaaa! :D[Ofensiu]
    marta_gut | 10-05-2008 | Valoració: 9

    Sempre que s'escriu es diu alguna cosa; malgrat encara no sàpigues encara que és ho acabaràs descobrint :)

    Feia estona que no passava per aquí, em posaré al dia amb els teus relats :D!

    Una abraçada ENORMEEE!
    Marta.