Tornar a ser feliç

Un relat de: acteo

M'aixeco cada mati amb l'il·lusió de que avui serà el gran dia, serà el dia que tornaràs.
No em pots dir que vas intentar que m'oblides de tu, perquè es impossible. Has entrat a la meva vida, has entrat molt dins meu.
No puc descriure les nits que me passat plorant la teva absència, les nits que m'aferrava al coixí de ràbia de no tenir-te al meu costat. Sempre amb la mínima esperança que tornaries.
Egoista? Poder si que vas ser una mica al pensar que seria per mi el millor.
Però ara m'ha tornat la il·lusió, m'ha tornat a néixer un somriure a la cara, torno a tenir ganes de viure, al saber de que tornaràs.
Conto els dies, les hores, els minuts, els segons; fins i tot he arribat a contar les mil·lèsimes que falten per tornar-te a veure, per poder estar amb tu.
T'estimo.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de acteo

acteo

13 Relats

12 Comentaris

12297 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Àrtemis estava banyant-se nua en els boscos propers a la ciutat beòcia d'Orcomen quan Acteó es va topar amb ella i es va quedar mirant-la, fascinat per la seva bellesa. Quan Àrtemis el veié el va transformar en un cèrvol i va manar als seus propis gossos de caça que el matessin. Aquests el van matar i devorar.