Tarda plujosa d'hivern

Un relat de: acteo

Era una tarda plujosa d'hivern, només amb la llum del foc, estas estirada llegint un llibre davant de la xemeneia, començo a acariciar-te per sobre de la roba, l'escalfor del foc, el soroll de la pluja i les teves curves em posaven a mil. Et descordo els botons de la camisa, el contacte de les nostres pells ens fan començar a sentir unes sensacions de plaer. Continua llegint siusplau. Et descordo els sostenidors, unes carícies suaus, com m'agraden les teves curves, un suau massatge per el teu cos, lentament. Et descordo els pantalons, estas completament nua, iluminada per el foc, les meves mans recorren totes les parts del teu cos. No puc esperar mes, pero ho faré, el moment ho val. Les carícies pasen a abraçades i petons, la meva llengua recorre tot el teu cos, el teu cos nu. Les meves mans s'endinsen al teu sexe, deixes el llibre, i comences a despullar-me. Ara estem tots dos nusos, la musica de la pluja de fons i l'escalfor del foc. M'acaricies l'esquena, les teves mans es dirigeixen al meu entrecuix i comences a jugar amb ell. Excitació es ho sentim, acariciant-nos els sexes mutuament, primer amb les mans i després amb la boca. El temps sembla que s'hagi parat, només existim tu i jo. Et poses sobre meu, quina sensació de bogeria al notar el meu sexe dintre el teu. Et bellugues com una sirena dintre de l'aigua, em tornes boig i ho saps. M'agrada veure't a sobre meu, veure'm dominat, que tu tens el poder. Les meves mans recorrent tot el teu cos, acaricien els teus pits, noto com estas a punt d'embogir. T'agafo fort el cul, t'apreto contra mi, estem completament units, i arriba el moment tant esperat per tots dos, embogeixes i jo m'escorro dintre teu. Els nostres ulls es miren signe de complicitat. Ens quedem abraçats davant de la llar de foc i el soroll de la pluja contra el vidre ens fa que ens quedem adormits en aquest somni.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de acteo

acteo

13 Relats

12 Comentaris

12341 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Àrtemis estava banyant-se nua en els boscos propers a la ciutat beòcia d'Orcomen quan Acteó es va topar amb ella i es va quedar mirant-la, fascinat per la seva bellesa. Quan Àrtemis el veié el va transformar en un cèrvol i va manar als seus propis gossos de caça que el matessin. Aquests el van matar i devorar.