Què fas quan....

Un relat de: acteo

Què fas quan un dia et despertes i et dones conte de que els últims anys que has viscut, han sigut a base de mentides?
Com pots pensar amb un futur quan no saps el passat.
I quin futur, si continua siguin a base de mentides.
Arriba un punt on ja no saps què és ficció i què és realitat, un punt on ja tot és ficció.
Encara vaig a dormir cada nit desitjant que tot això ha sigut un somni, que demà al mati despertaré suat, amb el cor accelerat, però descobrint que tot ha sigut un somni.
Somni, realitat, ficció, mentides, veritats, on hi ha la diferència.
La diferència la tens tu a les teves mans.

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Yuna | 01-03-2007 | Valoració: 10

    Uffff ... durant una època em vaig sentir així, desbordada per mi mateixa, intentat trobar on arribava la veritat i on acabava la mentida... dius tant en tan poc ...

    Un petó

    El teu penúltim relat s'assembla força al meu " Les Mitges veritats són com un engany" .
    Me'ls he llegit tots, i tots m'agraden, tenim un estil o un historia, semblant o això crec :)
    No t'havia llegit mai, i el primer cop, m'ha agradat i força !

    Txell

l´Autor

Foto de perfil de acteo

acteo

13 Relats

12 Comentaris

12291 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Àrtemis estava banyant-se nua en els boscos propers a la ciutat beòcia d'Orcomen quan Acteó es va topar amb ella i es va quedar mirant-la, fascinat per la seva bellesa. Quan Àrtemis el veié el va transformar en un cèrvol i va manar als seus propis gossos de caça que el matessin. Aquests el van matar i devorar.