La soledat em mata

Un relat de: acteo

Mai entendre perquè em vas fer això, perquè vas voler que et deixes d'estimar, perquè et vas allunyar de mi.
Em passo tot el dia buscant una explicació, buscant algun motiu, però no en trobo cap.
Temps, odio el temps, no passa mai, espero i espero, dia rera dia, espero que em tornis a estimar, que tornis al meu costat.
No puc mes, el meu cos esta molt devil, el meu cap destrossat, la teva fredor, la distancia, cada dia m'endinso mes en el pou, un pou on fa temps ja no hi veig la llum.
Torna'm a mostrar el camí, a mostrar que tot ho que em lluitat i em passat per alguna cosa a servi't.
Torna, torna amb el teu somriure, amb les teves tonteries, torna, i torna'm la felicitat; una felicitat que fe molt de temps he perdut.
Perdut, si, he perdut les ganes de riure, les ganes de viure, ho he perdut tot.
Només em queda la soledat, una soledat que no m'agrada gens, una soledat que em mata.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de acteo

acteo

13 Relats

12 Comentaris

12296 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Àrtemis estava banyant-se nua en els boscos propers a la ciutat beòcia d'Orcomen quan Acteó es va topar amb ella i es va quedar mirant-la, fascinat per la seva bellesa. Quan Àrtemis el veié el va transformar en un cèrvol i va manar als seus propis gossos de caça que el matessin. Aquests el van matar i devorar.