Fa un any

Un relat de: acteo

Fa un any que ha passat tot,i tenies raó,no te'n adones de les coses que havies deixat de fer fins que ha passat un any. Vaig tenir moltes coses bones amb tu, però en vaig deixar moltes per fer. El cor encara el tinc trencat,i passarà molt de temps, com dius tu, a que torni a somriure. Em vas fer molt de mal.

Comentaris

  • Per molts anys![Ofensiu]
    Llorenç Garcia | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • nana_17 | 04-03-2008 | Valoració: 10

    Concret, simple però ple de significat!

    M'ha fet pensar en moltes coses i m'ha dibuixat somriure alegres i tristos...
    Tu ho dius al text, tornaràs a somriure, aixó és la sort!
    Que tot i que ara estigui núvol el sol surt de nou.

    M'ha encantat!
    Segeuix escrivint!

    Un petò

  • Excel.lent![Ofensiu]
    Amazonas | 04-03-2008 | Valoració: 9

    El relat... m'ha fet posar el pèl de punta!
    No sé, deu ser perquè he tingut i tinc en algun moment la mateixa sensació!

    Un any... evidentment que els sentiments canvien passat un any, peró hi han coses que perduren eternament!

    Jo un dia vaig ser feliç... i aixó no ho esborra ningú!
    Segueix escrivint relats... d'una manera o altre, lo dolent ha de marxar!

l´Autor

Foto de perfil de acteo

acteo

13 Relats

12 Comentaris

12289 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Àrtemis estava banyant-se nua en els boscos propers a la ciutat beòcia d'Orcomen quan Acteó es va topar amb ella i es va quedar mirant-la, fascinat per la seva bellesa. Quan Àrtemis el veié el va transformar en un cèrvol i va manar als seus propis gossos de caça que el matessin. Aquests el van matar i devorar.