tinc un problema amb la tecnologia

Un relat de: Caustic

L'altre dia em mirava el mòbil, i me'l mirava i me'l mirava, e dit que me'l mirava? Doncs això, estava jo sol mirant el mòbil, poca feina també... i salta el telèfon i em diu "BIP", que vol dir "BIP"? "BIP"? que jo em dic Bob, concretament Bip Bob Billy, però no m'agrada que em diguin pel primer nom, pel tercer encara, però pel primer... no pas, i estava el telèfon BIP, BIP, i jo -fins que no em diguis Bob, no et contesto!! I el tió allà BIP BIP BIP, i anar vibrant -per molt que em temptis amb balls exòtics no et tocaré- pensava jo, però ell allà insistint en que em deia Bip! - que em dic Bob cullo!! Al final se li va acabar la bateria i clar mòbil nou! No et podien venir amb un parell de bateries no, et tens que comprar un mòbil nou cada vegada! I no ho saben prou els de les botigues, que cada cop que entro el dependent es comença a partir de riure -jajaja- acostuma a fer.
Bé, em presentaré, em dic Bip Bob Billy Prince Billy, al DNI i posa Jordi Garrido, però crec que es una errata, algun dia m'aniré a queixar a l'administració... els amics em diuen... vaja... amics, amics no tinc amics, els vaig perdre tots, per que no els contestava les trucades, els mòbils em diuen Bip, i em fa una ràbia!! No us ho podeu imaginar!! la meva mare m'acostuma a dir - a quina mala hora!- es igual, amb la mare no mi porto molt bé, ni amb el pare, amb els germans es diferent, no en tinc. En realitat si estic aquí es per que amb qui em porto pitjor es amb la tecnologia, amb les noves tecnologies concretament, per que les antigues lis començo a pillar el rollo, la roda ja la tinc per la mà, no, es veritat! Tinc una roda encallada a la mà, per que no diu en lloc -no hi posis la mà entre la roda, que fa mal, si no us juro que no l'hagués posat!! Igual que amb la maquineta aquella de fer punta, la que es elèctrica, si m'haguessin advertit, no li hauria posat la po.. vaja, e dit que no vull tenir fills?
De petit tenia problemes per identificar els electrodomèstics, clar com no em van regalar el telefono de barrio Sesamo, confonia sempre el telèfon per la planxa, si quins records!!, veieu? no tinc orella, ni empremtes digitals, per que com la planxa no te boto de rellamada jo sempre m'equivoco de numero... si, allò si que eren conversacions calentes.
Jo crec que aquest problema amb la tecnologia be de família, vaig heretar del meu pare el reproductor de vídeo beta, que n'estic molt orgullós -si quan de porno ha reproduït!!-del meu pare també vaig heretar un walkman que pesava 20 kg, que el cabró es menjava totes les meves cintes de parxís i Sau!! i que cada cop que volia sortir a donar una volta amb ell tenia que anar al fisioterapeuta a que em col·loques la columna vertebral a "puesto", era molt dur... el meu pare reia molt, però com el fisio el pagava ell... bé jo aquella edat em vaig dir que no tindria que ser tant curt com el meu pare, així que aparell nou que sortia aparell que em comprava, quan va aparèixer el DVD me'l vaig comprar, si! Quina canya!! Em va costar 100 bitllets i no vaig poder llogar una puta peli en dos anys per que no existien, només podia veure un documental de balenes, boníssim!! que me'l e tragat cent vegades, quina qualitat de imatge tu!! Però jo, al final me'n vaig cansar i me'l vaig vendre per comprar-me un VHS, volia anar a "lu" segur, i resulta que després el DVD ja estava instaurat a totes les llars! Quina putada! Li vaig tingué que comprar el DVD al paio que li vaig vendre, em va sortir car, car de cullons, 150 bitllets (ja se sap la revalorització) , però "bueno" l'aparell s'ho mereixia, el DVD, que deu voler dir DVD? Jo crec que es una abreviació de: DVDser un timo, per que em va costa car el puta! Però vaja, ara ja tinc el meu DVD i puc llogar pelis.
Com deia el meu problema amb les noves tecnologies es genètic, de petit ja es veia que no en sabia massa, tots el meus amics s'enfadaven amb mi per que els posava llibres dins de vídeo consoles, o per que vestia de científic a la calculadora científica, home, si es diu calculadora científica, serà per algú no? Aquell dia em van passar a la classe nova, encara em cau la llàgrima quan recordo aquelles parets amb coixins i els barrots de les finestres.
Després la mare em va regalar un ordinador per poder fer els deures de classe, jo no l'entenia molt, mes que res que els conceptes em confonien una miqueta, el ratolí per exemple, per que no li van posar un nom que el definís millor?, no se... com -objecte ovalat amb dos botons que mou una fletxa de la pantalla- així no hagués tingut els problemes que vaig tenir, per que quan l'estava connectant la mare em deia -fill on posaràs el ratolí? I jo -mama!! Ja se que no es gran cosa, però si ho faig vull que sigui amb una noia i no amb aquest aparell- aquell dia em van presentar al Dr. Reich, que jo més endavant em vendria les pastilles que em receptava. La meva relació amb l'ordinador va ser difícil, fins que no vaig descobrir que es podia veure porno, no li vaig trobar una utilitat clara, ara la utilitat es mes aviat espessa... bé, una broma de mal gust (i mai millot dit), el ordinador... quins problemes m'ha portat... només per descobrir com coi s'engegava ja se'm va quedar obsolet, i clar ordinador nou, ja m'ho ha dir el meu assessor informàtic: cada dos mesos ordinador nou, si no seràs un pringat i no follaras! Osti! I amb els problemes que jo tinc per lligar només em faltava això! I des de fa 3 anys ordi nou cada dos mesos, i no hi ha manera de sucar el melindro! No ho entenc! Si això es matemàtic, m'ho va dir ell! "Bueno" segons el meu informàtic el any que ve en cau una... diu que si em compro un processador intel premium digital plus de 3000 milons de mhz i una triple placa base cromada, amb diamants incrustats, segur, segur que alguna cau, i que sobretot el compri a la seva botiga que sinó no te efecte, i no vaig tardar tres mesos en comprar-me'l que el cabró em va recomanar que em compres un portàtil, portàtil! Que vol que miri pornografia al bar o que? Per que jo sàpiga un ordinador no serveix per cap altre cosa, Osti Joan (que es diu així) presentem una de les teves amigues i acabem avanç, i el tió que no, que la única manera de lligar es tenint un bon ordenata, o diu que em faci informàtic que es veu que lliguen un munt, començo a desconfiar del Joan, crec que es vol aprofitar de mi... però encara no se com...
Bé, com e dit per amagar la meva incompetència amb les noves tecnologies, m'acostumo a comprar compulsivament tot "lu" nou que surt, com els navegadors GPRS, em va costar una pasta gansa no se... 600 euros o 700 euros... es que me'l vaig comprar recent estrenat, si quina canya d'invent... només em falta el cotxe i ja sabre per que coi serveix!, si el gps, quin gran invent... te pantalla... uns botons... altres botons al costat dels primers botons... botons al costat dels botons que ja tenien anteriorment botons al costat... m'ha canviat la vida, me tingut que tornar a hipotecar.
El TDT també me'l vaig comprar avanç que ningú i també a influït positivament a la meva vida, no tant com a la visa... per que m'ha la deixat seca...però "bueno"... el primer canal que vaig veure va ser el 300, amb les millors series mai vistes... Tals com: Plats Bruts, Jet Lag.. tot estrenes, el que passa es que encara no e trobat el 299 anteriors, on coi estan? Si al comandament només te 10 botons! Vaja... ja els trobaré, per sort d'avanç ja tenia el digital+... ono televisió, imagenio.... per canals no serà, però el que mes m'agrada de tots es un que es diu teletext, això si que es velocitat!! Me passat tardes senceres gaudint de unes lletres super llegibles i mirant números que corren amunt i avall... si quines tardes...
Entre els meus aparells estúpids tinc 20 càmeres digitals, per que això que facis una foto i es quedi a la pantalla ho trobo bastant inútil, cada cop que vaig a renovar el DNI, tinc que deixar la càmera allà, i la noia de l'administració tant contenta!! Ojala me la pugui tirar un dia d'aquest, em pregunto si troba estrany que em renovi el DNI cada mes ( es que el perdo expressament) si... un dia i aniré amb els meus 72 ordinadors, no perdona 73 que ja tinc el portàtil, mi plantaré allà i li diré - això et posa?- segons el meu informàtic això si que no pot fallar, si... només tinc que trobar un tràiler per transportar-los i ja la tinc al pot! Haurà valgut la pena les meves inútils inversions... per que m'imagino que us preguntareu -com un tió així es pot pagar tot això?, la resposta esta clara, treballo a la oficina de correus, el servei mes rapit i eficaç de tots els de la administració, i clar necessitaven algú amb les meves qualitats intel·lectuals.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30385 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*