Malats de palla

Un relat de: Caustic

Com ens agrada mastegar palla, posar paper a la llar de foc, aclarir amb aigua el suc per que ocupi mes.
Qui controla les meves idees? jo? Ho dubto. Per que fa uns mesos tothom patia pel sud est asiàtic? I ara qui i pensa? (algú hi haurà, esta clar) mirem un segon la televisió i ens ho traguem tot, ens es igual, a la merda amb el món! Llegiré una mica de premsa esportiva, per estar informat, quina informació tu! Jo personalment, si no se qui fixa el Barça aquest any, no dormo, estic intranquil, es que m'és estrictament necessari! Si no se'm coagula la sang al cap i podria començar a pensar!! I en alguna cosa que no tingues a veure amb pilotes!! pensaré en sexe que mes o menys... ay sort en tinc de l'Eto! Que em ve cada tarda a fregar els plats i a netejar la casa! Si, ells si que es mereixen tota la riquesa del món, que xuten una pilota! I que hi ha mes important que això a la vida? Res! Ames el Barça defensa uns ideals de nació, una nació que un polític m'ha dit que els tinc que tenir! Que si! Visca a Catalunya i la meva hipoteca! Si, ens importa l'estatut, i que les promotores no parin de especular, això es el que necessitem! A la merda la pobresa si aquest diumenge no hi ha partit, a la merda la gent malalta del sida, si no tinc un estatut que em digui que soc de Catalunya!!
Espera que diu la tele.... atemptat a Londres? Fem mil homenatges, espera que diu alguna cosa mes... la guerra d'Irak, a! La guerra d'Irak, si els que es moren alla son pobres, qui els recordarà?, tirem mes flors als nostres morts que aquí no estem acostumats morir, ells son terroristes, nosaltres un exercit, quina diferencia hi ha? Son males persones que s'entrenen a matar! I el govern els paga, ey, i llavors jo m'estic fumant un porro sense matar a ningú, i multa al canto! Que ben organitzat esta el món, i jo em crec les lleis, per que les va dictar un tió que en sabia, m'ho ha dit la televisió, i jo no controlo les meves idees...

E dit!

Comentaris

  • sí, és un desori tot plegat![Ofensiu]
    llu6na6 | 12-09-2005 | Valoració: 9

    Caustic, el teu renom és divertit i real a l'hora "Caustic" Sí.

    Tens raó tot plegat és una ola de grills i nosaltres, això, un grill més. Però també és fabulós poder escriure-ho i que t'ho llegeixein, que comparteixin les teves aficions, les teves opinions o si més no, que t'escoltin , que s'interessin pel què penses sigui el que sigui. Que t'escoltin i et tinguin en compte.

    Caustic, expresses clar i ras el què penses i això esta`bé MOLT BÉ

  • tens...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-07-2005

    força en la teva protesta, et mostres lluitador, inconformista, mires el món amb prisma exigent i just... ens volen omplir de tot el que es comestible i bevible...
    m'ha agradat molt el teu comentari al meu poema "5 llàgrimes sobre London"... no volia referir-me concretament a un lloc occidental... volia generalitzar, però no m'ha sortit del tot bé... hagués pogut escriure sobre "llàgrimes sobre Bagdad" i encara hagués sigut molt més horrible les morts i les conseqüències... volia dir que causa un impacte un fet tràgic, però s'oblida fàcilment...
    a Bagdad els pous de sang cremen les pupil·les dels nens, tambors d'orina sobre bressols sense nadons i la tele no fa dibuixos animats, sinó bombes...
    una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30388 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*