11 preguntes estupides

Un relat de: Caustic

11 PREGUNTES ESTÚPIDES:

1.- Diu el topic de les presons, que es molt poblable que et violin, es que no hi ha policies per impedir-ho o que?

2.- si Franco no hagués guanyat la guerra, el meus pares s'haurien conegut? Vol dir això que he nascut gracies això?

3.- per que els filòsofs que especulaven amb la felicitat, com Nietzche, eren tant infeliços?

4.- per que de petits ens posaven botes d'aigua, i quant ets gran no?

5.- per que el corrector del Word te tendència a posar-se en Castellà?

6.- com pot existir un exercit armat, si matar es completament immoral?

7.- per que els metges no aconsellen que treballar pot ser molt perjudicial per la salut?

8.- si Deu existeix, per que no va fer cap aparició al continent Americà fins desprès del seu descobriment?

9.- per que totes les superproduccions de cinema americà son tant previsibles?

10.- com pot ser que un metge, que salva, vides cobri tant poquet comparat amb algú que només xuta una pilota?

11.- quant d'avorrit has de estar per escriure 11 preguntes estúpides?

Comentaris

  • M'agrada molt[Ofensiu]
    Perestroika | 28-08-2008

    el primer llibre que anomenes a la teva biografia. He aribat a tu per un comentari referit a política. Per aquestes dues raons m'he decidit a llegir-te.

    La invitació a respondre les preguntes d'un dels comentaris, m'ha animat a fer-ho jo també, per què no?

    1.- Els policies tenen una funció protectora sobre l'individu?

    2.- Franco és lleig i immortal

    3.- Nietzche és un mestre. Un geni, i com tot geni, incomprès. eren tant infeliços?

    4.- La pregunta que més m'agrada. Deixem de fer moltes coses al crèixer, la primera: deixar de ser persones per passar a ser humans.

    5.- Imposició, manipulació.. o Murphy?

    6.- discrepo amb el judici inicial de la pregunta, no la puc contestar

    7.- Els metges tenen d'altres utilitats: fer perdre el temps, els diners, jugar al solitari a l'ordinador,portar a emmarcar tots els seus títols de seminaris i conferències..

    8.- Déu ha fet America, com vols que no hi hagués estat?

    9.- No només el cinema. També les jugades de Risk a escala mundial

    10.- Jugar al solitari vs tenir novia model. Quines vides més dures!

    11.- I per atura-te a respondre-les?


    Salut!

  • fosca | 18-12-2005

    No t'havia llegit mai encara, m'han agradat força les preguntes, és entretingut i original com a relat. Ja t'aniré llegint més.

    Per cert m'he llegit el Petit Princep, em va encantar! i de Herman Hesse m'he llegit Siddharta, ja miraré d'aconseguir Demian a vore que tal és.

    Besets!

    Anna

  • preguntes estúpides, respostes...[Ofensiu]
    qwark | 18-12-2005

    Em pren la llibertat de contestar les preguntes i d'animar als altres a fer-ho.


    1. De fet als violadors els fiquen a la presó. Si reincideixen a la presó, segueixen a la presó.

    2. No ho sé, no he conegut cap dels tres.

    3. En el cas de Nietzsche suposo que la seva vida emocional hi té molt a veure. D'altres potser han tingut més temps per ser feliços i menys per escriure.

    4. Home, diria que sent gran, ja pots pendre per tu mateix certes decisions, com ara aquesta.

    5. La cabra tira al monte.

    6. El pitjor del cas és que d'exèrcits armats n'hi ha moltíssims.

    7. Si els metges no treballessin, no tindriem pitjor salut?

    8. Déu va ser assassinat del continent americà, amb l'arribada dels "descobridors".

    9. Són tan previsibles com aquells que les van a veure.

    10. Certament és sorprenent com poden arribar a proliferar aquells que es dediquen a tocar les pilotes.

    11. Més o menys igual d'avorrit que algú que es dedica a contestar-les.

  • AnNna | 18-12-2005 | Valoració: 9

    una mica estúpides ho són, però no et creguis. perquè són les típiques preguntes que et fan pensar i plantejar-te les coses, i que potser et fan veure el món d'una altra manera.

    estan guais.

    annna

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30378 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*