Sol

Un relat de: George Brown

Per fi ha sortit el sol,
feia temps s'havia amagat.
Avui han cantat els ocells,
feia temps havien emmudit.
La tempesta ha cessat
i els núvols han fugit.

Estic sol, però sóc feliç.
Vells desitjos per reconstruir,
nous desitjos per descobrir.

Comentaris

  • Gemma34 | 20-06-2005 | Valoració: 10

    Per molt dolenta que sigui la tempesta, per molt destroçat que hagi quedat tot el que t'envolta. Per molts dies que porti ploven. Sempre acabarà sortint el sol... PRECIÓS! Es un fil d'esperança per qui encara està somergit dins d'una gran tempesta. Un peto Jordi.

  • Tot just...[Ofensiu]
    Llibre | 03-02-2005

    nou versos, altrament un número ple de simbolismes, per llançar al vent el clam a favor de la vida.

    Tot just nou versos per mostrar-nos un passat fosc enfrontat a un present amb ganes de lluita.

    Tot just nou versos per demostrar-nos que en aquesta baralla desigual, la vida n'ha sortit vencedora.

    Nou versos, doncs, per convèncer-nos que ets un poeta.

    Salut!

    LLIBRE

  • Em sento feliç[Ofensiu]
    brideshead | 01-02-2005 | Valoració: 9

    de saber-te feliç.... després de la foscor.
    Breu, però intens, per dir-nos que tornes a veure la llum allà l'horitzó.
    Sensible, tendre, com tots els teus relats.
    "...
    Vells desitjos per reconstruir,
    nous desitjos per descobrir."

    I és que això és la vida, Jordi! Una abraçada ben forta!

  • s´apropa...[Ofensiu]
    Capdelin | 31-01-2005 | Valoració: 9

    bonança... jugues amb elements atmosfèrics, amagues nous horitzons on s´aferra l´esperança, on neixen nous somnis, on s´adormen els desitjos... breu poema però molt visual, poètic i bell... ni les tempestes poden amb tu... fet d´imaginació, de poesia, de barres de sang que tenyeixen senyeres, fet de tu...
    felicitats, ànims, a seguir escribint... sobretot ara que... llueix el teu SOL
    una abraçada, amic!!!

  • obrir els ulls...[Ofensiu]
    natasha | 21-01-2005 | Valoració: 9

    ...després d'un mal moment i adonar-se que la vida continua més enllà dels mals moments i que per aixo estem aqui, per viure-la és el millor que et pot passar; al igual que quan un cau a terra s'ha d'aixecar altre cop. BON POEMA ple d'esperança.

    aaahhh, merci per el comentari que m'has fet a l'"ets tu", si, és una canço, versió de dibuixaré de berta, saps quina vull dir? bé, no està complerta la a la pàgina,,però menvies un mail i te la passo si t'interesa, okis?
    vinga, un petonet
    judith

  • ple d'esperança...[Ofensiu]
    ROSASP | 19-01-2005

    Tornar a reviure, veient tot el que tenim al vontant, de nou el sol escalfant i il·luminant les coses. Dius que estàs sol, però malgrat això et sens feliç i amb ganes de reconstruir desitjos i buscar-ne de nous.
    És un poema curt, però molt ple d'emocions.
    Com m'encanta que la gent torni a veure el sol, després de dies molt foscos.
    Una abraçada i molta inspiració!

  • Endavant!![Ofensiu]
    AtzaVaRa | 19-01-2005

    Sí noi, si ha sortit el sol dins teu, endavant, segueix-lo!! Que ningú et tapi la seva llum per ennuvolat que sigui el dia!
    I és que aquesta sensació de sentir-se feliç amb un mateix en moments determinats és tan gratificant....
    La vida és com un cercle, i tot el que se'n va, torna. Ara la felicitat ha tornat amb tu, doncs aprofita-la!!!

    Una abraçada ben forta,
    AtzaVaRa

    P.s.: Ah!! moltíssimes gràcies pels teus comentaris!! de debò!! Jo ja aniré llegint els teus escrits i a veure si te'n comento algun més!!

  • Això és bo!![Ofensiu]
    Lavínia | 19-01-2005

    Un cant a l'esperança i a la il·lusió perquè tens desitjos i és que després de la tempesta, diu el refrany, ve la calma!

  • després de la tempesta...[Ofensiu]
    Nicte | 18-01-2005

    sempre torna la calma! M'agrada com has descrit de manera breu i senzilla aquest tornar a començar de nou.
    I el títol del poema! trobo que és genial!!! Si ja veus, jo fixament en el títol... però trobo que és el resum més encertat de tot.
    un petó!
    Cristina

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

Foto de perfil de George Brown

George Brown

36 Relats

250 Comentaris

75287 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:
"Què escriure quan,
el seny posseït pel
vici del sentiment,
fuig cec, vers un mur
de soledat infranquejable?

Només queden records
del naufragi d'un somni,
i els reculls, un per un,
com restes d'un tresor.
Car, són bocins del no-res.

Mira't a l'espill del mar,
al tocador de la lluna!
Allà veuràs qui ets,
veuràs que no ets,
pols d'una nit, més, ... univers.

I curiosament,
quan més entens
la imperfecció del moment,
més t'endinses per fer-lo,
més absurdament perfecte."