Si trobés les paraules...

Un relat de: Llibre

A X.R.R.

Si trobés les paraules
que em servissin de clau
per obrir els calaixos
d'aquesta amistat...

Si trobés la manera
de destapar els sons
perquè la veu fos lliure
i et parlés el cor...

Si pogués pronunciar
més enllà la mirada
el sentiment que ancora
dins la meva ànima...

Si pogués cantar,
cridar als quatre vents,
que sóc propietària
d'un sol immens...

Si trobés...
Si pogués...

Potser res no canviaria
perquè m'has llegit el gest,
i perquè els ulls t'han acaronat
quan m'has fet companyia.


Comentaris

  • japy berdeyyyyyyyyyyyyyy 2u!!!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    angie | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Un preciós poema.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 19-09-2007 | Valoració: 9

    Un poema molt maco, elegant, evocador, simpàtic, preciós...

    Quantes vegades les paraules es troben a la punta de la llengua, però no se'n poden desenganxar!!

    Felicitats pel poema. Salut!!

  • Un bell poema[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 12-08-2007

    sobre l'amistat.

    Encara que no vulguis definir-te com a poetessa, la veritat és que en tens un tros llarg de poesia a la sang.

    Ens veiem!

  • Acabe de llegir-...[Ofensiu]
    rnbonet | 25-07-2007

    ...te el brevíiissssimmmm relat SENSE SOSTRE, i ara aquest poema. I em trobe aclaparat, confòs i espectant veient els diferents registres literaris que pots assolir. I no és cap exageració ni "tirada de jaqueta"; és una impressió que m'ix de l'ànima (t'assegure que no correspon a l'adjectiu de la teua novel·la).
    Salut i rebolica!
    PS.- No puc trobar el darrer llibre de la "Llibre" a cap llibreria. Me'n podries remetre un? Reemborsament, clar! Gràcies!)

  • és tendre[Ofensiu]
    ANEROL | 23-07-2007 | Valoració: 10

    felicitats per la publicació del teu llibre. 'he enterat el fòrum.

  • I que et puc dir jo…[Ofensiu]
    mjesus | 06-07-2007

    que no trobo mai les paraules… potser els calaixos ja són oberts i pots remenar…
    Te ritme de cançó dolça i tendre.
    L'última estrofa m'ha arribat al cor. Gràcies.
    Molts petons.
    Bon estiu LLibre!

    mjesus

  • ueis! bones Llibret![Ofensiu]
    kispar fidu | 19-06-2007

    Com anem? aquesta tarda ens veiem, eh! que ja he sentit notícies...! ;)

    por si las mosquis: mira't això que sinó hauré gastat part del meu temps per a res...! jeje

    eis! m'has d'ensenyar quin codi HTML utilitzes per a fer que les lletres corrin d'una banda a l'altra de la pantallaaaaa! és xulo! i vaig estar buscant-ho fa un temps i no vaig saber trobar-ho! (i diuen que en els Llibres sempre hi ha tota la ciència! jejeje) i tu ets una Llibre, no? uo!

    (ja veus que estic força bé! porto uns dies genials! m'encanta!)

    ja que hi som: farem un comentari del poema (i el llegirem abans! evidentment! jeje)

    Si trobés les paraules...
    ostres! no és dels teus habituals! però també m'agrada! és molt més dolç que els que acotumes a escriure! vull dir, que té aquella tendresa característica de quan s'estima a algú (ja sigui amistat, amor, etc!).
    M'ha fet gràcia el fet que tu també utilitzis els Si's condicionals que massa sovint freqüenten les meves lletres! jejeje

    apalins Silvi, ara sí! ens veiem després!

    cuida't,
    "Gemmi"

  • Que n'és de difícil...[Ofensiu]
    angie | 03-06-2007

    trobar les paraules i ser capaç (poder) de deixar-les anar de la manera més adient...
    M'ha encantat la primera estrofa i en destaco també el vers que parla de la mirada com a únic vehicle de comunicació, que, malgrat formi part d'un refrany prou conegut, no és suficient per fer el "diàleg" entenedor entre emissor i receptor.

    Fas uns poemes que amaguen molts d'altres i això sempre és satisfactori pel lector.

    Petons

    angie

  • Buscar...[Ofensiu]
    aiguasalada | 29-05-2007 | Valoració: 10

    paraules per arribar més lluny.
    Trobar paraules per llençar-nos de cap a noves sensacions...
    que potser no serien tan noves ni canviaren res, doncs la força de l'amistat d'aquesta persona especial ja ens ha "llegit el gest" i els nostres ulls l'han "acaronat quan ens ha fet companyia".
    Lectura calmada i tranquil·litzant per a qualsevol esperit sensible.
    Un plaer llegir-te.
    T'envio una abraçada càlida i primaveral de la meva
    aiguasalada

  • Trobar i poder[Ofensiu]
    Naiade | 19-05-2007 | Valoració: 10



    Ja has trobat l'art de la paraula i ja has pogut assaborir la victòria de haver publicat llibres i guanyat premis. Enhorabona.
    M'alegro d'haver-te conegut.

    Una abraçada de Naiade


  • ai Llibre, Llibre...[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 16-05-2007 | Valoració: 10

    ets una LLIBRERIA completa, tu!

    Gràcies per comentar-me aquestes coses tan rares i no deixar-me "a quadros" sense cap comentari...

    Mira que enviar una cosa així...,jo també!

    El poema, preciós, com tu!, com tot el que fas!!

    Una abraçada............a tota la "Llibreria" que estàs construint premi a premi i a tu, és clasr, AUTORA de meravelles.

  • gypsy | 11-05-2007 | Valoració: 10

    Llibre quin poema més tendre que mostra la impotència en la comunicació amb els altres.
    Usant el condicional deixes oberta una porta a l'esperança de trobar la manera, de poder arribar a l'ànima profunda del altre.
    Bellíssim i la figura geomètrica, la imatge dels mots és harmònica i suggestiva.

    Felicitats per la teva presentació!, jo treballo fins tard i quasi no puc anar a res però el meu esperit era amb vosaltres i em sento feliç d'aquest nou èxit!!!

    Molts petons,

    gypsy

Valoració mitja: 9.88

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288944 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero