El mar s'atansa

Un relat de: Llibre
Vermell foc
i blau intens.
Atzur al cel
i escuma blanca.
El verd es dilueix
entre els grisos
del rocall.
L’ocre m’acarona
llepant la pell
d’arena esparsa.

El mar s’atansa.

(30-09-2011)

Comentaris

  • Llibre | 08-07-2014


    D'acord. Com vulguis. Així ho faré.

    Llibre
    **

  • Ai no ...[Ofensiu]
    Annalls | 07-07-2014 | Valoració: 10

    ...tu no pots fer això !!! Quina vergonya !! Membre dels alts comisariats de R.C i potser cofundadora del mateix, i no saps com funciona !!!
    Les gràcies no les pots donar aqui, has d'anar a la pagina de la persona (clickes al damunt del seu nóm) i en algún dels seus relats li deixes, o bé al Forúm si et consta que hi sol anar. Però aquí no porfa !!!



    Ah que m'agrada molt aquest poema de colors, mar i sorra !!

    Anna

  • Gràcies ESPIRAL[Ofensiu]
    Llibre | 02-03-2014


    I sí que és curiós... són diferents maneres de contemplar, en un instant concret, el mar. I és que realment els límits, en general, són ben relatius i ben interessants d'estudiar (vés!, ara m'ha vingut al cap una novel·la d'Alessandro Baricco, "Oceà", on hi ha dos personatges que... buf, ara hauria d'enrotllar-me massa: millor ho deixo).

    Gràcies pel comentari i celebro que t'hagi cridat l'atenció.

  • Que curiós[Ofensiu]
    ESPIRAL | 01-03-2014 | Valoració: 10

    el títol del poema. Jo en tinc un que es titula el mar s'en va...m'agradat molt, breu, intens i entranyable alhora.

  • Gràcies AVERROIS[Ofensiu]
    Llibre | 18-02-2014


    Sí, és aquest un poema breu i de fa un grapat d'anys... però recordo molt bé el moment en què va ser escrit i per això el tinc en certa estima.

    Gràcies de nou,

    Llibre
    **

  • En castellà...[Ofensiu]
    AVERROIS | 17-02-2014 | Valoració: 10

    ...hi ha una dita que ho expresa perfectament. "Lo breve, si bueno, dos veces bueno" i així és aquets poema. Mil imatges , sentiments, temores i melangies en poca versos.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288902 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero