Repte LV - El Triangle de les Formigues

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: Mandalf (14 de novembre del 2005)







Tema: "El triangle"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "enlluernador", "enganyifa", "comiat" i "horabaixa"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: foster







Text guanyador:



El Triangle de Les Formigues

Sortíem de Cala Fosca a s'horabaixa, acompanyats d'un cel d'alumini enlluernador que començava a rovellar-se i del silenci més absolut només trencat pel tuptuptup del motor de la mallorquina, rítmicament irrespectuós. Ella es girà amb un gest de comiat a ningú, a res en concret, com si marxés per sempre més.

***

Instants màgics, moments privats que per a qualsevol altre no serien més que una enganyifa dels sentits, un decorat impossible dins la vida real.
Anàvem cap a Les Formigues, quatre pedrots isolats enmig del no-res, repetint un ritu esdevingut costum, vici.
La Maria era al davant, amb una cama a cada banda de la proa, pessigollejant l'aigua amb la punta dels dits dels peus. Jo la mirava i ella no em veia però em sabia mirant-la. Els nostres somriures còmplices s'aixamplaven a mida que ens anàvem acostant a la platgeta amagada, la nostra platgeta.
Allà érem dos que eren u, allà érem feliços oblidats del món i oblidant-lo, allà el temps deixava de ser una ironia i l'espai era l'espai definit pels seus versos, les seves esperances i il.lusions.
Escoltant-la bocabadat, mirant-la amb tant d'amor que feria, vaig comprendre el perquè de l'encís d'aquells illots: allà, sols i junts, la Maria i jo entràvem en un forat negre de passió i enamorament, la nostra particular dimensió desconeguda, la dimensió de l'absoluta felicitat.






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

""

Comentaris

  • Les vegades que he passat per aquí[Ofensiu]
    Màndalf | 04-06-2009


    sempre me'n recordo de tu i d'aquest preciós repte.

    Està bé lligar els llocs a les persones, no?



    Salut i força!

  • Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!![Ofensiu]
    EmmaThessaM | 05-03-2006

    Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!!

  • Vot del segle[Ofensiu]
    angie | 05-03-2006

    El relat està ben escrit, molt ben escrit i el que transmet està tan carregat de sensibilitat i té un missatge tan tendre que és impossible que no amarri en aquesta "cala"... toca el cor!.
    El meu vot torna a ser per l'amor ben descrit i que ancora eternament vora les Formigues.

    angie

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Gemma34 | 03-03-2006

    oh.. m'encanta com comença!! el ritme, les paraules, vols dir que no t'has plagiat de mi?? jejejejejeje que més voldria!!

    Un petonet.

    Gemma34

  • Vot de la decada[Ofensiu]
    boigboig | 01-03-2006

    Au, va, el repte de les formigues que a tots ens ha marcat tant cal que sigui dels finalistes.
    El meu vot per a tu!!!!!!!!!!!

    Boig!

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Màndalf | 01-03-2006

    Aiiiiii !!! Les formigueteeees!! Quin repte més fantàstic...

    L'amor i el mar embolcallats de dolçes paraules... quina delícia...

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    angie | 01-03-2006

    Ja ho vaig dir... un poeta amagat!
    Un relat encantador i ple del formigueix que una poetessa demana quan llegeix...

    angie

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Filalici | 01-03-2006

    Molt íntim i tendre, el voto com el millor de la dècada

  • boigboig | 19-11-2005

    podries haver-te decidit a fer un repte com aquest un dia que jo no em presentés, no?

    A més, jo ja tenia el Mandalf/Mandarina/Mafalda mig comprat i va i me li entafores una cosa com aquesta! Coi!

    Ara bé, et vull dir que el primer paragraf és sublim, i fins a la nosta platjeta meravellós....
    Després baixa una mica.... Però en resum, molt ben fet, poeta!

    Boig!

  • Tant voltar-te de poetesas.........[Ofensiu]
    angie | 19-11-2005

    has estat contaminat, je je......
    L'enhorabona, de cor. Sublim.

  • he sentit rumors[Ofensiu]
    quetzcoatl | 19-11-2005

    de que et fas poeta...

    Renoi, tant que en renegaves...!

    Felicitats foster, contagia felicitat! :-)

    m

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283845 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!