Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/relats/models/categories.php on line 70
Relat "Què fácil és "interpretar malament" les coses i què difícil deixar de fer-ho"

Què fácil és "interpretar malament" les coses i què difícil deixar de fer-ho

Un relat de: joandemataro

Avui, mentre corria[ (ja sabeu...pel passeig marítim de Mataró)* Espai publicitari obert als sponsors de la poesia], he sentit un xiulet( Fiu!...Fiu!), bé no sé ben bé quina seria l'onomatopeia més adient...
En fi, que sento Fiu!, Fiu! ; i jo , que giro el cap tot imaginant-me un gosset que remanant la cueta va a peus del seu amo... Doncs la sorpresa meva ha estat de les majúscules, doncs el que he vist ha estat una senyora, segurament acabada de jubilar, perquè situeu més o menys l'edat, i era el seu marit qui , no gaire lluny la xiulava, com aquell qui crida un gos!
-Fiu!, Fiu!, que no és cap allà que és cap aquí, serà possible!!!- renegava
I jo que penso, seràs ca*^%, a qui xiules, si aquí l'únic gos que hi ha ets tu!!

NA.- Potser, com diu la meva amigòloga Yolanda, he interpretat malament el xiulet d'aquell bon home, o potser aquesta vegada no?
En fi, ja ho veus Yolanda, poc a poc ho aconseguirem, oi?


Comentaris

  • Quantes vegades ens equivoquem...[Ofensiu]
    Materile | 07-06-2010

    Estimat Joan,
    He llegit la teva nota demanant que no es tingui contacte amb tu. Jo ho respectaré, però deixa'm dir-te que per mi has estat d'una gran ajuda. Em vas acollir en aquest mini món de relataires, em vas animar a continuar escrivint (que ja ho feia) i publicar-ho en aquest espai. Tu has estat el meu primer amic v irtual.

    Joan, ara em quedo sola, sense ningú.
    T'he escrit aquí perquè no he sabut trobar la teva adreça electrònica particular.

    Fa una setmana que vaig penjar una cosa i encar

    Una abraçada molt forta

    Materile

  • Violència[Ofensiu]
    llacuna | 01-06-2010 | Valoració: 10

    Doncs sí, xiular una dona és violència patriarcal i escridassar-la i també a un home òbviament. Els xamans i xamanes tenen un coneixements de l'essència humana que sí consideraria com a expertes, però ells fan formació a altres persones.
    No sé ben bé si parlem del mateix, però allò que és clar és que ja n'hi ha prou que els polítics primer o els experts després siguin els únics que mengen a la societat. Ja n'hi ha prou de herois, i d'heroïnes,millor més decisions assembleàries i connectades amb la saviesa ancestral de respecte al planeta i a les altres persones.

    Salut!

  • valoració[Ofensiu]
    Avet_blau | 31-05-2010 | Valoració: 10

    la valoració dels altres està en decadència,
    els companys de ruta i cami , no es es valoren en relació a lo que ens puguin ser utils.
    Costa molt posar-se en la pell dels altres
    i a vegades en tota una vida no ho aconseguim .
    Excel.lents els dos curts de les ales de la papallona , Gràcies .
    Avet_blau

  • Quanta raó tens![Ofensiu]
    Núria Niubó | 30-05-2010

    És ben cert, pot esser com un esport popular, mirar i treure'n conclusions, gairebé errònies de les actuacions d'altres persones que ens envolten. I ves a saber a lo millor a la senyora li agradava que la xiules el seu marit, o no, o n'estava ben farta i ho havia de suportar, en públic, fins i tot.
    Una bona reflexió, Joan, tens molt raó, de vegades estan baguerós és difícil deixar d'observar i interpretar als altres, potser és que és més fàcil que fer-ho de nosaltres mateixos.
    M'ha agradat el relat.
    Una abraçada de diumenge, què com són les de diumenge...? doncs esplèndides!!
    Núria



Valoració mitja: 9