INERME

Un relat de: joandemataro
Intento recollir les ruïnes
que m'envolten
però se m'escolen
entre unes mans maldestres.
Hi ha núvols molt grisos
i jo estic nu.

Cara a cara
amb el mirall.
El meu cor i jo,
no calen paraules...
Tot està malmès.

Comentaris

  • Bona vesprada, Joan. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-08-2023

    Espere que tot et vaja bé. Si et ve de bé, quan pugues pots llegir-me últim relat meu. Molt agraït per ser un bon relataire i bon company, de lletres.
    Que passes un bon diumenge.
    Cordialment.

  • Moltes felicitats....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-06-2023

    Joan!!! Que passis un bon dia.

    Cordialment.

    Rosa.

  • joandemataro,

    A mi el poema em mostra una persona enfonsada en el pou del desànim i la frustració. No sé, és clar, si és correspon amb la realitat o és simplement un exercici poètic. Tan acceptable una opció com l'altra.

    Sí és ficció, bona feina; i si no ho és, també bona feina... i ànims!

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

  • La vida és fugaç. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-06-2023 | Valoració: 10

    Un poema que fa pensar, perquè el que dius és així. La vida ens passa volant. En mirar-nos al mirall. Sí, jo també en mirar-me al mirall veig que ha passat molt el temps des que tenia vint anys.
    Molt bon poema, Joan.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Tristesa....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-06-2023

    i desesperança d'una vida que passa en un tres i no res. Acceptar-ho és l'única solució per seguir vivint de manera positiva, fins l'últim moment.

    Un poema preciós Joan

    Rosa.

  • Efímer [Ofensiu]

    Jo he estat una persona forta físicament, de cos atlètic, no confondre amb les muscoloses de gimnàs. Tota la vida fent anar l'aixada ho ha fet possible. Ara fa tres anys que vaig tot el dia conduint un vehicle i m'ha sortit un poquet de panxolina. He estat guapo, però no amb cara de cregut. Aquest estiu faré 60 i la veritat que em fan 50! Però no ens enganyem pas! Els anys hi són, la pell no és la mateixa, el cabell per art de màgia ha desaparegut, i quan no et fa mal una cosa et fa mal l'altre tot i que si em poso a arreglar un jardí tinc doble empenta que un jove de vint anys.. Els anys no passen dècades! Llegint el teu poema m'ha fet reflexionar i escriure aquestes paraules. Perquè no podries dir més amb tant poques paraules. És un poema bellíssim! Amb el qual, malgrat sentir-me afortunat de la meva naturalesa física, em sento identificat i més d'un cop he viscut semblant sensació... Gràcies per fer-nos recordar que la joventut és efímera.



    .

  • Saber...[Ofensiu]
    llpages | 19-06-2023 | Valoració: 10

    posar en paraules un estat d'ànim decaigut no és senzill, i difícil si són quatre paraules. Aquests versets transmeten de manera directa la tristor i desànim de qui les escriu, i això és un punt a favor de l'autor. Que aquesta lloança al poema serveixi per aixecar l'ànim!

  • Trist[Ofensiu]
    Prou bé | 18-06-2023

    Un poema trist i desesperançat?
    Amb total cordialitat