Dolça mort

Un relat de: joandemataro

Entre cames,
besades de molsa
regalimen desig...
Comença la dansa
i els bleixos s'enlairen.
Càntins ancestrals
que vénen i van...
I abraçats,esperen la gran onada
sentint-se a recer,
l'un dins l'altra.
I arriba i els cobreix alhora.
Els cors s'aturen per un instant...
Quina mort més dolça!

@joandemataro2019

Comentaris

  • petita mort[Ofensiu]
    Atlantis | 06-07-2019

    La petita mort....sí, una mort dolça. Imatges eròtiques i tendres. Bon poema.

  • Res més[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 25-05-2019 | Valoració: 10

    I és que podem perfectament dir que no hi ha res més després de la unió carnal entre l'home i la dona. Res més, com res més hi ha després de la mort, a no ser que pensis que hi ha una altra vida. Realitat carnal i terrenal, en un poema deliciós. Una forta abraçada, Joan!

    Aleix

  • Bona vesprada Joan.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-04-2019

    Gràcies per les teues paraules per al meu poema "Cos blanc", que m'han satisfet molt i per la teua amistat que sempre serà bé.
    Una salutació.
    Perla de vellut

  • Excel.lent: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-04-2019 | Valoració: 10

    M'ha agradat moltíssim com expresses la unió de l'amor i amb una dolça mort, on els cossos dels amants son delícies supremes.
    M'alegre de llegir-te de nou, Joan.
    Salut...
    Perla de vellut

    Si vols, pots llegir-me alguna cosa, quan pugues.

  • El moment del clímax[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 25-03-2019 | Valoració: 10

    és, com dius tu, una mort molt dolça. Tan dolça que desitgem morir moltes vegades, tornar a sentir l'agonia un cop i un altre cop.

    Els càntics ancestrals des que va començar l'espècie es repeteixen cada cop que morim d'aquesta mort tan dolça.

    Molt ben escrit, Joandemataró.

  • Gràcies [Ofensiu]
    Loira Durban | 11-02-2019 | Valoració: 10

    Joan! Moltes gràcies per abraçar-nos, un cop més, amb la teva poesia de vellut :)

    Jo et convido a llegir la meva prosa "Wagner i Verdi", que espero que també t'escalfi mentre en desgranis les síl·labes. I gràcies per formar part de la comunitat de poetes, perquè la poesia és l'única que pot salvar el món.

    Fins aviat!

    Marta Finazzi

  • Preciós[Ofensiu]
    brins | 25-01-2019 | Valoració: 10

    Un instant sublim ha esdevingut una bella poesia gràcies a la teva sensibilitat i delicadesa. Felicitats!

    Moltes gràcies pel teu comentari, Joan; m'ha satisfet molt rebre les teves paraules.

    Pilar

  • Errada[Ofensiu]
    joandemataro | 23-01-2019

    La Montse té raó i us demano perdó. En lloc de càntins hauria de posar càntics. Això de no tenir temps per fer les coses bé...
    Joan

  • Dolça vida[Ofensiu]
    Montseblanc | 23-01-2019

    Em sembla preciosa aquesta manera d’explicar la unió entre dos cossos i dues ànimes. Jo, que generalment sóc més directa hahaha, em meravello de la teva contenció i la delicadesa amb que ho has expressat.

    (no sé què vol dir “càntins”, ho he buscat i no ho trobo, no sé si volies dir càntics o càntirs...)

Valoració mitja: 10