però...

Un relat de: Nunna

Ell era perfecte, brillant i atent,
ell era educat, culte i refinat,
ell era ric, discret i intel·ligent, però...
Ell electritzava a les dones, encantava a les mares, deleitava a les àvies i agradava a les nenes, però... li agradaven els homes.
Mentre s'allunyava cada vegada més de tot allò que l'hauria d'omplir, pensant altra vegada amb les aparences i les decepcions que hauria d'aguantar, més renunciava a tot el que el podia fer feliç.
Mentre s'allunyava de tot allò que envaïa el seu pensament, queia en el compte que renunciava a la seva vida, perquè a ell no li agradava com era ell mateix perquè sabia que... li agradaven els homes.

Comentaris

  • Benvinguda![Ofensiu]
    Queca | 02-05-2008

    Ninona, molt ben binguda. Espero que t'hi trobis com a casa.
    Deixa'm dir-te que trobo que has tingut un molt bon inici. Tan de bo poguem seguir gaudint del teu talent durant molt de temps.

    Aquí tens una lectora, que ja t'estima un xic.

    Un somriure, nunna.

    Queca.

  • Clar de lluna | 02-05-2008

    ...el teu relat em recorda a un amic meu que viu tancat en un món que no és el real, tothom ho sap, però és incapaç de sortir de l'armari i ser feliç!
    A vegades la vida és complicada, i segurament és per falta de valor i lluita...

    Una abraçada!

l´Autor

Nunna

11 Relats

10 Comentaris

10212 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99