Pell de xocolata

Un relat de: copernic

PELL DE XOCOLATA



Pell de xocolata,
cacau cent per cent,
et vull menjar tota.
Em torno indecent.

Per les teves corbes
en un suau pendent
poc a poc llisco
tan sols un moment.

Em fas perdre el cap
i l'enteniment
amb la visió fosca
del teu firmament.

Vull fondre'm amb tu,
lenta, suaument,
xocolata desfeta,
cafè amb llet ardent.




Comentaris

  • ambre | 15-07-2006

    jo,joi, quin poema i quina pell més dolça (caram) anava a posar això fins que he llegit la teva biografia (potser hauria de posar alguna cosa més interesant, oi?)

    Au, a fer punyetes que és divendres....

    És un poema divertit !!!

  • xocolata[Ofensiu]
    donablanca | 15-07-2006

    suggerent, sensual, amb força.
    cada vers és una volta de rosca que acaba apretant per alliberar.

  • Ja sóc aquí altre cop, jejeje[Ofensiu]
    angie | 10-06-2006

    Començaré dient-te que és molt positiu que ens atrevim a escriure diferents gèneres i tu amb la poesia ets un valent... (més o menys com jo en tot el que escric... ja no sé què m'agrada més escriure, encara que em surt amb més facilitat la poesia). Bé, deixant de banda els meus "problemes", jeje, et diré que el teu poema és senzill però amb bones imatges. El títol m'agrada i la xocolata encara més, jajaja.
    Els primers quatre versos els millors, important (enganxa a la lectura), però el poema cau una mica a mida que llegim... Penso que podries haver erotitzat amb més "valentia", ja m'entens)
    Per exemple :

    Em fas perdre el cap (el tacte, potser?)
    i l'enteniment
    amb la visió fosca i
    del teu (nu) firmament.

    De tota manera, continua investigant... és molt divertit crear possibilitats dins l'escriptura i tu tens les eines i el domini del llenguatge per fer-ho.
    Et continuaré emprenyant...

    angie

l´Autor

Foto de perfil de copernic

copernic

338 Relats

1182 Comentaris

387758 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Per qüestions de feina he hagut d'interompre la meva producció periodística i literària. Després del tsunami i amb l'aigua al seu lloc torno a començar: Déiem ahir...