Passadís de cors pintats

Un relat de: teixidora

Si hagués sabut que l'hauria deixat d'estimar, potser hauria intentat fer l'esforç de no enamorar-se'n. De tota manera, no se n'hauria sortit. També ho sabia.

Si hagués sabut que després dels anys no sabria com abrigar-se l'ànima…

Amunt i avall, ara camina, ara corre, ara s'agenolla, ara plora. I no deixa d'anar amunt i avall. I encara té fred.
Algún cabell blanc i de pell jove. Un secret als ulls. I innocència en la mirada. Un buit al cor.

Torna a córrer amunt i avall, cada cop més depressa. El passadís, ple de cors pintats per altres bojos, se li fa curt i estret i es llança rodolant per la rajola vella i el seu cap rep l'impacte buscat d'un moble cantoner. I hi torna. I no en te prou. Amb un trau al cap ara plora.
Com també ho farà demà.

Sap que no se n'hauria sortit i però li fa ràbia no haver intentat fer l'esforç de no enamorar-se'n. De nit, en veu baixa, encara pronuncia el seu nom…

Comentaris

  • si és que....[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 20-09-2006

    l'amor és una bojeria.... o en aquest cas... el no amor...

    molt bon relat!! molt original!!!!

  • Follia[Ofensiu]
    kukisu | 14-05-2006

    Un passadís en un manicomi, amb cors pintats... El relat podria haver estat molt més tràgic, però te n'has sortit molt bé, sobretot creant l'esperança en el protagonista.
    Enhorabona, Teixidora.
    Petons.

  • bona historia[Ofensiu]
    Angel Negre | 09-05-2006

    Tu creus que es pot estar boig d'amor ?

    Jo crec que si !!!!
    Maco el relat

    Jmgg
    gege

  • Fas imaginar tota una història[Ofensiu]
    JoanaCarner | 20-04-2006 | Valoració: 9

    Amb molt poques paraules, aconsegueixes que el lector intueixi tota una història! Molt bé.

  • sempre em sorprens[Ofensiu]
    juliol | 30-03-2006 | Valoració: 9

    ha, ha, ha! com ho fas per sorprende'm?

  • sempre em sorprens[Ofensiu]
    juliol | 30-03-2006 | Valoració: 9

    ha, ha, ha! com ho fas per sorprende'm?

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de teixidora

teixidora

8 Relats

42 Comentaris

13574 Lectures

Valoració de l'autor: 9.32