Paraules glaçades

Un relat de: teixidora

Ens demanem què hi fem aquí. Totes dues ens mirem sense saber per on començar.
Em mires als ulls i descobreixes que no et fan por. Jo miro els teus i em perdo enmig del verd.
M'agafes la mà i sense saber-ho m'acabes de prendre l'ànima; una ànima de vidre, tan fràgil que no podrà suportar més dolor.
Quan de temps haurem d'esquivar l'evidència? Voldria dir alguna cosa però se m'han glaçat les paraules. Només espero que l'escalfor dels teus llavis fonguin el glaç i per fi pugui dir-te: t'estimo.


Comentaris

  • Fonguin el glaç [Ofensiu]
    Silenci... | 27-03-2006 | Valoració: 8

    És precios, quan dius: "M'agafes la mà i sense saber-ho m'acabes de prendre l'ànima; una ànima de vidre, tan fràgil que no podrà suportar més dolor." puc notar el nerviosisme, el cor batgant molt apressa i com tot el cos tremola.

    "Voldria dir alguna cosa però se m'han glaçat les paraules. Només espero que l'escalfor dels teus llavis fonguin el glaç i per fi pugui dir-te: t'estimo." Moltes vegades quan hem de parlar no parlam perque se ens fa un nuus a la boca de l'estomac i no ens deixa respirar. Te molta foça i tendresa aquesta darrera frase, m'encanta!!!

    No s'ha de nagar l'evidència, que més dona si són dues noies o un noi i una noia, com dic jo, l'amor n enten de sexes...

    Segueix així enhorabona!!!

  • Està molt ben escrit[Ofensiu]
    pseudo | 27-10-2005

    He arribat aquí desdel forum, per la recomanació de foster. He de dir però que el relat es fa curt

  • petites meravelles[Ofensiu]
    foster | 27-10-2005

    entre poemes i proses poètiques són els teus relats...
    però, ai que et veig: és que ho vols així o és que les idees se't perden en desenrotllar-les i donar-les contingut?
    Si ho penses t'equivoques, crec que ho fas molt bé i ets conscient de l'estructura que has donar a les paraules per tal de comunicar-te.
    Voldria llegir-te més personatges, situacions, tens una prosa que es mereix que ens en deixis gaudir en forma més generosa, no només aquestes gotes de saviesa narrativa.

    continuo cavant i buscant el tresor que em sembla haver descobert en els teus relats

    foster

l´Autor

Foto de perfil de teixidora

teixidora

8 Relats

42 Comentaris

13533 Lectures

Valoració de l'autor: 9.32