Parlar per parlar

Un relat de: carpinxo

No has parlat mai per parlar?
Paraules, buides de significat,
amb la trista obligació d'agradar.
No has escoltat mai per escoltar?

Per això crido, ben fort perquè m'escoltis.
Que l'aire no esborri el missatge,
que les paraules no esdevinguin record.
Últim intent, ara sí.

No puc mirar-te als ulls, passius d'aquest món,
que m'apunyalen la mirada... no puc.
Potser els arribi a apreciar. Potser, qui sap.
Però no aquesta nit.

I inútilment em turmento.
Desordenes el meu món, ho saps?
Deixa'm parlar, o desfogar-me més aviat,
abans que la por, maleïda la por!,
s'apoder-hi de mi.

Somnis, que feu més mal que la realitat,
acompanyeu-me, no em deixeu sol,
realitzeu la vostra utopia,
ara, ara que tanco el ulls i no hi veig més que foscor.

Acords de mi menor que es perden en l'horitzó,
restant, ja estranyats.
Acords de mi menor, en el no res, en el profund oblit.
Sense tu sóc, acords de mi menor.

Comentaris

  • uo0o0o0[Ofensiu]
    AnNna | 01-08-2006

    No parlem per parlar! Omplim les nostres paraules i la nostra poesia de significat ;P


    M'ha recordat, inevitablement, pel títol, la cançó de Whiskyn's, "Parlar per parlar". Juju!


    Jajaj, quin comentari més xorra que estic fent. no? Em sap greu... lelele!


    Molts petons ;P

  • quines paraules[Ofensiu]
    esgalaput | 24-10-2005

    M'ha agradat molt la senzillesa del peoma a l'hora que deixa anar molt de sentiment.
    Continua escriguent, i no deixis passar el temps fins el proxim escrit

  • Sense tu sóc....[Ofensiu]
    Queca | 04-10-2005 | Valoració: 9

    Noi! Ahir ens vem coneixer, i em va picar la curiositat. Quina casualitat també! Em va fer molta gràcia! No m'agradaria parlar per parlar, però si t'he de dir una cosa, l'enhorabona! M'ha agradat molt el teu poema. És senzill i fàcil d'entendre. Saps què passa? A voltes, la gent pensa que la poesia és complicada, i no ho és, si nosaltres no la fem així. La poesia som nosaltres, i nosaltres som qui la podem fer difícil o no. Per això, cada vegada que llegeixo poesia "fàcil" (tot i que no m'agrada catalogar-la així) no em puc estar de felicitar l'autor/a.
    Doncs apa, un plaer haver-te conegut, i espero que poguem tornar a trovar-nos!
    Una forta abraçada i cuida de l'Eli, que s'ho mereix!
    Petons.

l´Autor

carpinxo

6 Relats

12 Comentaris

8252 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Vaig néixer a l'Empordà, un dimecres qualsevol de ves a saber quin any. Terra de tramuntana i de bojos... una cosa duu a l'altre, espero. No he publicat res, no he guanyat cap premi, no he plantat cap arbre... resumint, que he anat col·leccionant dies fins arribar a avui, on el més destacable ha estat l'obtenció (per fi) del carnet B-1.
Escriure? De fet no em considero escriptor o quelcom per l'estil, ni tan sols ara que sóc capaç de mantenir-me assentat més de deu minuts amb un bolígraf a les mans encadenant paraules, una rera l'altre... Ho faig (intentar escriure) a ràfegues i amb una qualitat qüestionable. Mira!, com el sexe.
Si em voleu insultar o comentar qualsevol cosa us podeu comunicar amb mi a través de la màgia d'internet: splaxca@hotmail.com.