Paga la pena arriscar-se

Un relat de: David Gómez Simó

Paga la pena arriscar-se
a perdre els silencis
compartits dins d'un llaç
fet de braços i de cames,
per la por als silencis,
amagats entre llençols,
servits en plats a taula,
entre tu i jo ?.

Per la por a les mentides
que no t'explicaré?.

Comentaris

  • Arriscar-se o morir.[Ofensiu]
    rosambps | 10-01-2006 | Valoració: 9

    És clar que paga la pena arriscar-se; sempre paga la pena!!! En el cas de que es perdin aquests silencis serà perquè s'han compartit moments d'una intensitat que dixa mut.

    M'ha encantat aquest poema. Tot i la seva brevetat em resulta molt bell i m'evoca pensaments i sentiments dolcíssims. M'ha fet agafar ganes de seguir llegint. M'hi he posat tard a la web però m'estic posant al dia, potser fins m'animaré a escriure alguna cosa un dia d'aquests.

  • Missatge críptic[Ofensiu]
    brideshead | 29-07-2005

    Val a dir, David, que l'he llegit i rellegit, i que no sóc capaç d'acabar de treure-li l'entrellat... No sé si el missatge que vols transmetre és el de que la por a sentir coses que no t'agradarien et fan tolerar un silenci no volgut? Em desconcerta la combinació entre "perdre els silencis compartits dins d'un llaç fet de braços i de cames..." (magnífica aquesta imatge!) i el fet d'arriscar-se "per la por a les mentides que no t'explicaré"...

    Intueixo algun sentiment especial al darrere de les teves paraules i em fa una mica de ràbia no captar-lo... perquè si el sabés del tot, estic segura que el missatge és encisador. M'ha encantat la forma.... només em falla el fons....

    Espero que m'ho aclareixis! Un petó, David. De tant en tant et veig pel fòrum i m'agrada aquesta barreja entre el teu bon humor i la teva seriositat a l'hora de comentar algun tema que s'hi hagi exposat.

    Fins la propera!

l´Autor

Foto de perfil de David Gómez  Simó

David Gómez Simó

98 Relats

494 Comentaris

143266 Lectures

Valoració de l'autor: 9.68

Biografia:
I si us plau, Bloom, estigues atent a aquest detall:
no omplis la casa de mobles i d'altres objectes,
si us plau, guarda espai per a la bellesa,
perquè la bellesa hi càpiga: una escletxa a la dreta
de qui entra, per exemple.
Que les coses belles siguin el teu lloc de vigia;
doncs el món, com qualsevol altra cosa,
només es torna bell quan per la bellesa és mirat.

Un viatge a l'Índia
Gonçalo M. Tavares