No sé com em dic

Un relat de: Pol.lux

Segons el meu DNI, sóc en 4x8458xx-V. A la feina, en 61864, malgrat que sigui la taquilla 38. A la universitat, sóc en u25138; bé, en 34385 al carnet universitari. Quan vaig al metge, em faig dir y84y3y3yy9, o era en y8/112688y9-94? No ho sé, mai no sé quin carai de targeta he de treure. A ‘la caixa' em diuen 21yyy37841y1yy882y95 o 21yy41391421yy2y841y, tot depèn dels calés que tingui. Tanmateix, quan pago amb targeta sóc el z599855863z6z018. En France on m'appelle y3y9BCNyyy59, mais, au consulat, je suis y7328yy. In Glasgow, I was y4y2942. Com a conductor, sóc el T-3vvv-AW, i ni tan sols recordo com em criden els mossos quan m'aturen. Quan marxo d'alberg sento 099-01-0300647 i si l'esbarjo se m'esgota i em toca estudiar, a la biblioteca del poble demanen silenci a en 2210650815.

De vegades em pregunto perquè els meus pares em van posar Àlex...

Comentaris

  • Molt bó![Ofensiu]
    jOaneTa | 01-12-2006 | Valoració: 10

    M'encanta, fas un joc de nombres i després aquella frase de perque van posar-te Alex. Molt bó! He rigut i tot xD
    Un petó Alex.


    jOaneTa

  • L'has encertat de ple. Tants noms que hi ha i després tothom ens coneix per un nombre.
    Un relat original.

    No t'aturis

    Juseph

  • ambre | 20-08-2006

    vaja no has recordat d'esmentar que ets en 31027 a RELATS he he el pobre !!!

  • ambre | 20-08-2006

    vaja no has recordat d'esmentar que ets en < a href="http://www.relatsencatala.com/rec/Controller?rp_action=view_relats_autor&rp_autor_id=31027">31027 a RELATS he he el pobre !!!

  • Certament[Ofensiu]
    gypsy | 19-08-2006


    quan pensem que tan sols som un nombre, pot resultar una mica depriment.
    Jo intento ser optimista i penso que som ànimes soltes que cerquen d'altres ànimes amb una espurna de llum que s'allunya del contacte fred de les xifres.

    Els temes que tries per als teus relats són profunds i conviden a reflexionar.

    Una abraçada.

    gypsy

l´Autor

Foto de perfil de Pol.lux

Pol.lux

65 Relats

133 Comentaris

75460 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Vaig néixer la matinada d'un dia de març del 84 en una ciutat que només conec per fotos. Després d'un breu pelegrinatge familiar pel litoral català, sempre cap al sud, vaig anar a espetegar a Vilanova i la Geltrú, on resideixo actualment.

Malgrat la meva vocació per les lletres, una inèrcia gairebé congènita em portà, primer, a fer el batxillerat tecnològic i, dos anys després, em féu decantar-me per l'enginyeria informàtica. Sortosament, un grapat de fulls de calendari més tard, vaig redreçar el meu camí, i vaig cursar alguna cosa en la universitat que duu el nom del polèmic benvolgut Pompeu Fabra.

Quant al meu jo escriptor, mai no he passat de relataire aficionat, i és per aquesta raó que la meva obra es redueix a allò que podeu trobar aquí i a alguna altra cosa tan ridícula que em fa vergonya d'ensenyar.

Als lletraferits:

http://adhucat.blogspot.com