Martina, la dona del cornejador

Un relat de: juavizo
Mentres el cornejador i C.. follaven al dormitori, Martina tenia a Joan sota els seus peus mentres prenia una birra i mirava una revista porno,. El renou dels que follaven i la revista, va escalfar a Martina, que va ordenar a Joan que es despullara del tot i que es posara a quatre potes. Ella es va posar el arnes que guardava C.. amb la polla mes grossa i despres d´ensalivar l´ano del cornut, el va empalar sense pietat mentres el cabró llançava udols de dolor. Martina gaudia de vuere com patia el cornut i aprofitava per insultar-lo i recordar-li que la seua dona estava follant amb el seu home que era un mascle de veritat, no com ell que era una maricona. Despres de varies embolades, el va fer alçar i el dugué a espentons a l`habitació on follava la parella. Entraren sense avisar en el precis moment que ambdos es corrien de plaer, C.. ben atravessada per la polla del mascle que li va omplir de llet el cony. Molt be, i jo que?, va dir Martina, i deixant a Joan dempeus es va abalançar sobre la parella i s´embolicaren els tres rodolant pel llit-.Al final Martina estava sobre C,,, amb el seu cony sobre la seua boca ,mentres el seu mascle li acariciava els mugrons i l´abraçava. L`orgasme de Martina va ser rapid, i Joan va veure com la dona del cornejador es corria en la boca de C.. que s´atragantava i tusia de tant de flux femení. Quan va acabar, sense alçar-se de sobre Cat que li continuava llepant el cony, va ordenar al cabró que es masturbara sobre els seus pits, que seria una bona crema corporal. i mentres, el cornejador va aprofitar per anar donant uns bons assots a les natjes de Joan per animar-lo.Val cornut, con ets també un masoca, aíxó et va molt be, li va dir el cornejador. El cornut va obedir i no va trigar res en correr-se, esguitant els pits de Martina i caent algunes gotes al monyo de C.. , que sobreeixia entre les cuixes de Martina, Mira que be, C,, t´aprofita també a tu de suavitzador la llet del teu home, va dir entre rialles Martina, mentres continuava gaudint de les llepades de C..

Comentaris

  • Hola...[Ofensiu]
    Libi | 28-03-2014 | Valoració: 6

    Vaja tela amb la Martina...ufff...
    Relat contundent i directe.

    MUA!