cornut golafre

Un relat de: juavizo
La dona i el mascle cornejador s´estaven masturbant en el sofá, amb la televissió encesa i mentres l´home els preparava el café i el berenar- Els dits habils del cornejador excitaven el clítoris de la dona que ja teniá la vulva tota lubricada i mullada mentres que amb la seua ma dreta fregava amunt i avall la grossa verga del mascle. Amb un gran gemec i suspirs, la dona es va correr de plaer en tant que el mascle li ficava ben dins els dits al cony que xorrava ple de fluids del orgasme. Quan es va recuperar, va veure que el mascle encara no havia acabat i va ordenar al cornut del seu home que s´agenollara davant d´ells i que obrira be la boca. Li va ficar la polla del mascle fins a la gola que ja estava ben a punt, i el mascle es va correr en la boca del marit entre convulsions de plaer, mentres aquest li la mamava i tragava tot el semen del mascle com un golafre. Tots dos rigueren en gana i continuaren besant-se i magrejant-se mentres el cornut els mirava avergonyit i amb els braços en creu i agenollat, sense poder-se netejar els llavis del semen del mascle, que li gotejava per la boca com si babejara.

Comentaris

  • Hola...[Ofensiu]
    Libi | 28-03-2014 | Valoració: 6

    Uff...molt directe. Li faré una segona lectura perquè m'has fet llegir-ho molt ràpid per veure com acabava.
    Bé!

    MUA!