Llàgrimes

Un relat de: Bruixot

Vesso llàgrimes, pètals de rosa blanca,
sobre el meu pit nu de desig,
sentint-me com un nen petit,
ara que ja sé que tu ets tot el que em manca.

Miro aquest món amb els ulls plens d'enyorança,
la teva mà, tan lluny de mi,
acaronant-me en la nit,
bressolant-me en el record de l'esperança.

Com podré tornar després d'un viatge tan llarg?
Com sabré trobar el camí a la teva ànima
sense sentir de la solitud el gust amarg?

Qui em guiarà ara que encara no ets amb mi?
Com treure forces per dir tot el que et vull dir
quan et miri amb els meus ulls tan plens de llàgrimes?



Comentaris

  • Que bonic![Ofensiu]
    Sareta_16 | 23-07-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt!^^ Un poema molt tendre i dolç... la manera en què ho expresses i el sentiment que ens transmets, genial!:) (k)

  • M'agrada[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 30-05-2005

    M'agrada el que dius. M'agrada com ho dius. M'agrada el que transmets. M'agrada cóm es senten les teves paraules.

    No m'agrada que no tinguis més relats. Endavant bruixot, estem esperant!!!

    Una abraçada.

  • Comences amb un plor[Ofensiu]
    OhCapità | 19-05-2005 | Valoració: 9

    mmm, masses preguntes que la resposta busquem, mmm, a vegades la sabem i altres l'esparem, ...

    Un poema amb màgia, mmm, no m'estranya, provenint d'un bruixot, mmm, ...

    Benvingut aquí a RC, i que la teva producció d'encanteris en forma de relats no pari mai, mmm, tot i ser xaruc.

    OhCapità.

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211964 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.