La musica....

Un relat de: eternasomiadora

La musica penetra dins meu,
em captura i em fa presonera,
de la seva melodia,
em contagia els seus plors,
les seves il.lusions i els seus riures.
I el meu cos s'infla i explota en moviment,
guiat per ella, que es la diva que em captiva.

Comentaris

  • Sareta_16 | 22-04-2005 | Valoració: 10

    Que macu, escuet però a vessar de sentiment!
    Ens descrius perfectament el que ens fa sentir una melodia!:) La música ens fa extremir, plorar, riure, sentir, enamorar-nos...
    Si no existís la música nose jo que faria..la música ens fa desconectar de la realitat, i a mi m'ajuda a inspirar-me!
    Algun dia vull posar-li música a un poema...^^

  • Sons...[Ofensiu]
    Sanke85 | 21-04-2005 | Valoració: 10

    La música, ens captiva a tots, petis i grans. Depenent del nostre estat d'ànim sempre elegim un o altre estil, però el fet es escoltar-la i deixar-te cautivar per ella. A vegades és ella la que ens inspira a tots.

    Curtet, però molt ben explicat. Enhorabona!

    Una abraçada:
    Sanke85

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35745 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com